Hoi, Noa gaat nu al een hele tijd naar de kinderopvang. In het begin ging het er wat stroef, maar na een openhartig gesprek veranderde er het een en ander en leek alles goed te gaan. Noa ontwikkelt zich goed, eet er goed en komt altijd verzorgt en netjes thuis. Ze speelt ook altijd leuk met de andere kindjes. Er is een ding wat mij niet lekker zit en dat is het slapen. Ze is een meisje wat het goed doet binnen bepaalde grenzen. Biedt je haar geen grenzen dan wordt ze binnen de kortste keren overprikkeld en dan is het einde zoek. Ze slaat dan door in hyperactiviteit en is niet meer rustig te krijgen. Thuis heb ik dan ook de drie r-en hoog in het vaandel staan. Op het dagverblijf heb ik dat ook heel duidelijk aangekaart, ze slaapt daar namelijk hooguit een half uur tot een uur op de dag. Ze is daar vrolijk en de leidsters praten over een zeer makkelijk kind. Maar zodra ze thuis is stort ze helemaal in. Zo ontzettend zielig...... Mijn moederhart breekt telkens weer. Op het dagverblijf zorgen ze ook wel eens voor een slaapkamertje alleen voor Noa, zodat ze geen afleiding heeft. Ook dat baat niet! Ik weet mij geen raad? iemand tips?