11 dagen lang innestelings bloed verloren ?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by prissys, May 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prissys

prissys Lid

May 28, 2007
    28
    0
    0
    den haag
    hallo dames had even een vraagje aan jullie ,ik had op vrijdag 23 mei een afspraak bij de gyn ,voor een echo van mijn eierstokken ,wat blijkt ,ik ben zwanger ! wel met behulp van clomid ,maar toch zwanger is zwanger .
    nu is mijn vraag .de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 24 april en heb via de calculator hier op de site een berekening gedaan en daar komt uit dat op 13 mei de innestelings dag was ,
    dat klopt dus ook want ik heb op die dag ook bloed verloren zeg maar een druppeltje of 2 ,
    maar ik heb dus ook de 14 tot en met de 20ste mei bloed verloren ook hier ging het om 1 a 2 druppeltjes per dag ,dat is dus 11 dagen bloed verlies is dit normaal ? lijkt me een beetje lang zijn er nog meer vrouwen die hier last van hebben gehad
    groetjes priscilla

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    heb vanaf een dag of 5 voor mijn nod tot een dag of 5 (misschien wel een week) na mijn nod, bruinverlies gehad. geen helderbloed trouwens. maar wel innesteling denk ik. met 8 weken weer ruim een week gehad trouwens... volgens mij kan het wel.

3. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Ik heb ook een hele week bloed verloren, bruin/rood, en dat was een beetje bloed van het innestelen

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Meiden die bloed/bruin afscheiding verloren. Wanneer hadden jullie dan in de gaten dat jullie misschien toch zwanger zouden kunnen zijn.

Jullie gingen neem ik aan, NA die afscheiding/bloeding testen omdat je dacht dat je ongesteld was?

Gr yach.

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Bloedverlies in de eerste weken van de zwangerschap komt veel voor, en zolang het geen helderrood bloed is met veel stolsels erin hoeft het niet ernstig te zijn.

Op de echo zou de gyn moeten hebben kunnen zien of je zwangerschap intact is en overeenkomt met de berekende zwangerschapsduur. Als de gyn zei dat het er goed uitzag, hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.

Nog gefeliciteerd, en geniet ervan!

Groetjes, Wendy

Share This Page