Hoi allemaal, Hopelijk gaat het met jullie ook alemaal goed. Ik heb even een vraag. Zal eerst de situatie even uitleggen. In februari is mijn spiraaltje eruit gegaan en ben ik 2 weken erna ongesteld geworden. Toen ben ik begonnen met ovulatie testen, de eerste twee maanden vond ik netjes mijn lh piek op de 16de dag. De eerste maand een cyclus van 32 en de 2de maand een cyclus van 27 dagen. In de derde maand, waarin ik zwanger ben geworden, kon ik mijn eisprong niet vinden. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en vind ik van mezelf dat ik al best een buikje heb, waarbij ik zelfs denk is dit van 6 weken. Zou het kunnen dat ik langer zwanger ben? Gezien ik juist in de maand dat ik zwanger ben geworden mijn eisprong kwijt ben geweest? Wat denken jullie? Groetjes, Rianne
het kan hoor, dat je al best een buikje hebt. Juist in deze weken kunnen je darmen wat meer opzetten. Het kan dus ook zijn dat het straks weer eventjes iets minder wordt. Het hoeft dus niet te zeggen dat je verder bent. Het kan natuurlijk wel . Ik zou het wel eventjes aan geven bij de verloskundige, in verband met je echo. Misschien dat ze hem dan iets eerder doen.
Hoi Rianne, dat zou natuurlijk kunnen, omdat je eerste cyclus 32 was en de volgende 27. In principe zou deze cyclus waarin je zwanger bent geraakt nog weer wat korter hebben kunnen duren, (alhoewel minder dan 4 weken wel erg kort is: de kans daarop is wel erg klein). Ik zou even een VK zoeken en overleggen, want dan zul je ws. een vroege echo krijgen om te bepalen hoe lang je nu zwanger bent... Ik zou er maar van uit gaan dat het toch die 6 weken is die je noemt, die eerste tijd zet je buik gewoon uit doordat je darmen direct reageren... Had ik ook: in eerste instantie wat boller buikje, daarna niks meer en nu begint het net weer een beetje te groeien, (aan de buitenkant dan, Die kleine groeit rustig door,
Het zou kunnen,maar het zou ook kunnen dat je buik gewoon al snel groeit. Ik paste met 6 weken mijn gewone broeken niet meer,en met acht weken had ik al zo'n buikje: