Bandenpijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door veertje, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Ik vraag me af vanaf wanneer iedereen een beetje bandenpijn krijgt.
    Ik heb namelijk het gevoel dat ik momenteel al 2 dagen ontzettend last heb van bandenpijn maar als ik zwanger zou zijn is het nog maar net ingenesteld dus kan je vanaf het begin al veranderingen voelen op dat gebied?

Groetjes

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Niemand die meer weet vanaf wanneer ie bandenpijn kreeg?

3. djen

djen Lid

11 okt 2007
    89
    0
    0
    even een vraag.Ben je zwanger op dit moment?En hoe lang?

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Zover ik weet ben ik niet zwanger.
    Ik kan over een paar dagen testen.
    Ik heb wel het gevoel zwanger te zijn want het lijkt wel of ik last heb van bandenpijn maar dat lijkt me dus sterk vandaar dat ik vraag wanneer bandenpijn kan beginnen.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij mij begon het rond week 6. Tot de dag van vandaag.

6. djen

djen Lid

11 okt 2007
    89
    0
    0
    Bandenpijn krijg je van het hormoon.Het lijkt me dan wat vroeg.Maar ik had voor ik posi teste wel een soort pijn die anders was dan ongi pijn maar geen bandenpijn was.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die bandenpijn komt niet door het HCGhormoon, maar doordat je baarmoeder in actie komt, zeg maar. Dat gebeurt ook tijdens je menstruatie: dan kan je baarmoeder samentrekken en dat kun je behoorlijk voelen (die banden zitten vast aan je ruggewerfel, dat kun je dus voelen door lage rugpijn, maar ook onder in je buik, vlak boven je schaamstreek). Had ik tenminste heel lang wel, pas de laatste paar jaar niet meer.
    Ik had vanaf een paar dagen voor m'n NOD ook last van die bandenpijn weer, dat ik dacht: OK, ga ik nu terug naar oude tijden, of ben ik zwanger? Ik bleek dus zwanger, :) Maar, had het de cyclus daarvoor ook gehad en werd toen een week te laat toch ongesteld: ik denk dat het eitje toen niet in heeft kunnen nestelen... (en m'n baarmoeder dus wel heftig in actie was, :)

Het zou dus kunnen, maar het hoeft dus niet zo te zijn dat je dan "dus" zwanger bent. Wordt even afwachten met testen dus! Spannend! :)

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden..

Deel Deze Pagina