Lastig Lastig.... Al die mooie, leuke, vrolijke kindernamen die voorbij komen en daar dan uit moeten kiezen... We are in need of some help en natuurlijk kloppen we niet aan bij vrienden of familie
Bij Jolein, moet ik aan het merk Jollein denken, al is dat met 2 x een l! Ik zou dus gaan voor Jolijn en vind Sofie en Julia er erg mooi achter. Fleur vind ik er niet lekker achter klinken en omdat ik dol ben op de naam Sofie, heb ik gestemd op: Jolijn Sofie!
@ Lovefilu: dat van dat merk zag ik inderdaad ook van de week! Dat vond ik ook wel jammer en bracht me aan het twijfelen.. Bedankt voor je reactie!
Jolijn lijkt me minder schrijffouten opleveren. sofie en sophie vind ik te standaard, julia vind ik in de combo net een suske en wiske, dus blijft jolijn fleur over. Vind ik ook mooier dan twee keer twee lettergrepen.
Wat fijn al die reacties! Natuurlijk verschillen meningen van een ieder, maar ik ben heel blij met al jullie input!
Vind zelf Jolein mooier hihi, icm Sofie helemaal leuk! Bij Jolijn zou ik dan weer eerder voor Fleur kiezen. Vind het op die manier beiden mooi, maar met de ei of ij omgekeerd dan weer niet. Ben een vreemde hoor wat dat betreft
Vind het dan zo jammer dat beide namen zo super populair zijn... Ookal vind ik ze idd beide en in de combo ook leuk...
Ze zal in principe ook gewoon met alleen Jolijn/Jolijn aangesproken worden... De 2e naam is meer gewoon extra mocht ze later iets anders willen