Beste lezers, We zijn nog steeds op zoek naar DE naam voor onze eerste dochtertje. En net zoals alle mama's en papa's zijn wij op zoek naar een bijzondere naam. Maar het blijkt toch moeilijker dan gedacht! Wat is jullie mening over de naam: Nova-Lynn Wij vinden het een mooie naam maar weten nog niet of dit DE naam is. En daarnaast weten we niet of we dan Nova als roepnaam willen of echt Nova-Lynn. Jullie mening is van harte welkom! Thanks.
Ik vind beide namen leuk, en als hele naam ook. Denk alleen wel dat als je haar zult roepen vaak alleen de naam Nova zult gebruiken.
Ik zou de naam Nova alleen als roepnaam doen. Wordt zo lang en wordt straks toch afgekort! Wel leuk!!
Novaly of Novalynn aan elkaar vind ik niet mooi. Nova-Lynn zou ik zelf nooit kiezen, maar ik vind het wel een leuke naam. Vind Nova als roepnaam het leukst (dat zou ik dan wel weer kunnen kiezen ).
leuke naam ik ben zelf helemaal weg van de naam lynn en Noa Noa lynn vind ik heel mooi maar dat vraag je niet hihi dan zou ik gaan voor de roepnaam Nova succes et jullie keuze
Ik vind Nova-Lynn een mooie naam, ook zo gecombineerd maar ik denk dat je in de praktijk vaak Nova als roepnaa zult gebruiken. De andere schrijfwijzes vind ik persoonlijk niet zo mooi. Succes met het kiezen van DE naam!
Bij alle dubbele namen als Nova-Lynn heb ik altijd het idee dat je niet kon kiezen, ik houd daar helemaal niet van. Zou gewoon Nova Lynn doen en als roepnaam dus of Nova of Lynn. Novalynn vind ik er niet uitzien en Novaly vind ik ook niets.
Ik hou niet zo van dubbele namen. Dat doet het op mij overkomen alsof jullie niet konden kiezen, zegmaar. Ik vind Nova een leuke naam!
Novalie of Noralie vind ik leuk. Nova en Lynn vind ik allebei niet leuk, en als combi al helemaal niet (het niet kunnen kiezen, inderdaad).
Ik vind het wel een mooie combi, maar alleen Nova vind ik ook mooi. Bij mij op de zwangerschapscursus zit een vrouw die Novi heet; vind ik ook wel leuk, zeker naarmate je er meer aan gewend raakt. Succes!
Echt een superluek naam, nog nooit van gehoord !!! Komt tussen ons uitkieslijstje !!! Heb hier alvast de meisjesnamen van onze lijst: anna-lu annefleur anouk agathe aphrodite atlanta bente billy bowien brooke caitlin celest(e) cathelijne clémance carol camille eleonoor esra feodora grace jade laetitea larsine lily-marleine lucille marjolein märtha-louise mel phoebe quinta riëtte rosemarie sue teddy tessa valentina wies willa-Jo Willemijn yacintha Onze liefde kreeg al meerdere keren handen en voetjes: Willa-Jo 16/08/2005 Guran 09/11/2006 Billy (meisje) 26/02/2008 Casimir 20/04/2012
Echt super! Mijn jongste dochter heet Nova Mae Maar Lynn is ook leuk als 2e naam voor ons was dit geen optie omdat het de 2e naam is van mijn oudste! Beetje de zelfde smaak denk ik! Ow ja..... Ik vind Nova als roepnaam leuk Novaly of Novalynn vind ik niet zo!