Nee hoor.... we lopen ook de avondvierdaagse met haar. Dat gedrein van die moderne softies tegenwoordig.... We hebben natuurlijk op zo'n dag altijd een wagentje bij ons....
nou mijn oudste zou echt wel onder een auto hebben gelegen zonder tuigje!!!!!! hij vond geweldig alle kanten op te rennen en voorkeur was toch wel de straat. Ik was zwanger en kon hem niet grijpen! Ieder kind is anders! Mijn oudste liep al met 8 mnd en rende echt hard al met 11 a 12 maanden! verstandelijk was hij niet zo ver! dus vind jou reactie beetje achterlijk,om in jou termen te blijven! dat jou kind dat niet doet, betekent niet dat een ander kind ook zo is! Daarbij stoor ik me aan je oordeel dat ik dan ook mijn kind te beschermend opvoed! Dat weet jij totaal niet! ik ben makkelijk en heel vrij, maar wel veiligheid voorop! Hij stunt nu met de loopfiets en doe gekke dingen..En het is vallen en opstaan! brenda
Precies, als mijn hond een afgrond in springt rouw ik ook iets minder lang dan bij een kind..... wat een vergelijking zeg, het gaato m veiligheid van je kind, we doen ze niet in tuigje in de kelderkast met schimmelplekken.........
Dus; als je je kind geen tuigje om doet, ben je niet verantwoordelijk bezig? Ik breng onze zoon in gevaar? Onzin. Een kind moet gewoon luisteren, klaar. Als ik in een situatie zit waar het heel druk is, geeft hij mij een hand. Wil meneer dit niet, dan til ik hem op. Klaar. Heb een paar keer met een krijsend kind onder de arm gelopen, maar nu kiest hij eieren voor zijn geld.
Heel simpel omdat ik wilde voorkomen dat ze de weg op rende waar ze MOGELIJK aangereden zou kunnen worden..
Heel simpel. Toen ik zwanger was op de momenten dat mijn man er bij was en als we samen niet op een drukke weg waren. En ja hoor, ze blijft nu gewoon bij me
Het is toch wel heel jammer dat sommige goed onderbouwde reacties toch nog verkeerd worden gelezen...
En zo heb ik een tijdje op die manier het koorx gebruikt. Niet luisteren betekende bandje om dr pols. Ik ben dan weer van mening dat het ideaal is dat ze dan toch nog beweging krijgen.. Waarom probeert iedereen hier toch te laten zien hoe slecht de ander zn methode is. Zolang je het beste voor je kind wil is er toch geen foute manier.
Nouja, dit is dus ook mijn gedachte.... Buiten dat vind ik het evengoed wel heel interessant om de redenen van wel/geen tuigje te gebruiken van de verschillende mensen.... Vooral van de mensen die elkaar wel gewoon in hun waarde laten en op een normale manier met elkaar praten..
Hey, als je er dan toch een bikkel van wil maken, wagentje voortaan ook thuis laten hè. Hup, gewoon lopen met die kleine beentjes
Een kind moet dat leren. Het ene kind leert dat sneller dan het andere puur omdat er een groot verschil tussen kinderen is. Mijn dochter luisterde toen nog niet en nu wel.