Wat vinden kinderen lekker om te eten?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door TanjaK, 29 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zweden

    Zweden Bekend lid

    14 nov 2011
    705
    78
    28
    Maar even OT:
    ik heb er 4 en ze zijn best makkelijk maar hebben allemaal hun eigen voor-/afkeuren als zijn er wel 3 veel makkelijkere eters dan de jongste dochter. Maar rauwe groente (wortel, komkommer, paprika, tomaat) gaan er hier met bakken per dag doorheen. Ook bij dochter dus over vitamines hoef ik me geen zorgen te maken. Maar pannenkoeken, pizza en patat lusten ze ook allemaal. Fruit ook wel zo'n beetje alles. Maar wat vooral super belangrijk is bij mijn kinderen is variatie. Ze houden van veel verschillende dingen en durven best nieuwe dingen te proberen. En alles mag lekker op smaak zijn met kruiden, liever geen flauwe hap.
     
    NiVa0230 en TanjaK vinden dit leuk.
  2. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Juist heel goed dat je het verteld!
     
  3. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Van ieder kind een andere lijst. De q lust geen pizza, de ander geen pannenkoek. Maar wat ik altijd zo gek vind, mijn dochter is dol op paprika, champignons en wortel (rauw), maar warm in het eten vist ze het er allemaal uit en lust ze het niet... pff

    Verder houden ze alledrie niet van krentenbollen. Iedere keer bij de bakker worden we al vreemd aangekeken hahaha.

    Oudste zoon lust geen ranja en dat soort drankjes. Hij drinkt alleen water, thee of melk. Qua eten lust hij alles.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.152
    2.238
    113
    Vrouw
    Y: snoep, koek, taart, maar ook graag noten, fruit (met watermeloen als favoriet), rauwkost en qua warm eten lust ze veel en is ze niet bang om te proeven. Op brood: liefst meerdere soorten zoet beleg combineren (jam met hagelslag, pindakaas met chocopasta)

    S: bijna alle soorten kaas en worst, sushi, gerookte makreel (zo'n hele, met ogen en graatjes), verse ananas en frambozen. Warm eten maakt hem niet veel uit, liever geen witlof.. op brood: tonijnsalade, tosti met alle soorten saus, chocopasta
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina