Wat vinden partners vervelende gewoontes van ons?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dat ik rook, wil ook graag stoppen:D

2. Samama

Samama Niet meer actief

Dat ik te schoonmakerig/opruimerig ben. Ik kan nooit een uur op m'n kont zitten, ben altijd wel bezig.

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    - dat ik te veel op ZP zit :D
    - dat ik een rommelkont ben
    - dat ik een schijterd ben in bellen naar bedrijven/organisaties en dat dus eigenlijk altijd probeer hem te laten doen :p

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

dat ik niet tegen kreukels in de was kan en alles strijk.

een pietlut met de was ben

te schoon ben!

5. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hij ergert zich kapot aan mijn 'gezeur'. Tsja, doe het dan ook gewoon als ik je iets redelijks vraag te doen :p Anders blijf ik het gewoon vragen.

Dat ik áltijd moet plassen op het moment dat we weggaan. Zeker nu ik zwanger ben. Ik vind het zelf ook erg irritant, zit je daar met je winterjas op de wc ;)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    yep, same here ...

Het is meer mijn verwachting wat hem irriteert dat als ik iets vraag aan hem dat ik er van uitga dat het dan ook direct gebeurd ... en niet drie dagen later ...

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    dat ik vaak onduidelijk praat :p (binnenmonds) dat is nu alleen maar erger geworden, soms kom ik er echt niet uit :p (ik denk trouwens dat hij z'n oren moet uitspuiten :p dan verstaat hij me vast wel)

En ook te veel zeur als hij eens wat moet doen

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Dat ik in bepaalde dingen nogal makkelijk ben (met koken staat het hele aanrecht vol bijvoorbeeld). Maar ach, van hem ligt altijd het vuile ondergoed op de vloer in de slaapkamer en vind ik overal vloeitjes en lege pakjes shag in huis, dus ik kan me er niet zo druk om maken ;)

9. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dit is waar mijn partner zich bij mij aan ergert:
    Te druk ben.
    Dat als we bijvoorbeeld voor een film zitten ik dan onder de film de was uit de wasmachine haal.
    Als we om 7 uur ergens heen gaan ik om half 7 haast al met mijn jas aan zit.
    En een punt waar ikzelf ook mee zit is dat ik bang ben om bij anderen in de auto te zitten. Als ik zelf rij niet. Zo hebben we nooit gezellige ritjes zonder ruzie ben gewoon echt bang.

10. Revit

Revit Niet meer actief

Dat ik snel op mijn teentjes getrapt ben en dat ik dan ook echt lang boos kan blijven of bot kan reageren..

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh, wat hij ook een vervelende gewoonte van mij vindt is dat ik altijd overal op het afgesproken tijdstip wil aankomen. Als we ergens om 2 uur moeten zijn en het is een half uur rijden, sta ik al een kwartier voordat we zouden moeten vertrekken te popelen.

Ik heb echt een gloeiende hekel om te laat te komen, wordt er echt ontzettend onrustig van terwijl hij er totaal geen moeite mee heeft om ergens een uur te laat te komen.

Wij hebben dan ook altijd bonje als we ergens naartoe moeten ... het gaat nooit eens soepel ... :(

12. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahahaha sorry maar ik kom niet meer bij :)

Grappig dat je dat doet..

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hihi dat ik altijd na het eten persé moet opruimen :p
    En voordat we weggaan nog ff naar de wc :p
    Tijdens de menstruatie chagoo hahahahahahahha

Voor de rest niks zegt hij hahahahaha

14. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)

Dat heb ik dus ook en dat vindt hij van mij ook een nadeel. Maar ja beter op tijd dan te laat toch ?!

Hij vindt het ook irritant dat ik alles gepland wil hebben. Ik moet ergens de controle over hebben en oh ja hij vindt dat ik lange tenen heb en nogal snel op de kast zit (dan hadden we maar grotere kasten moeten kopen).

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn gemopper op hem...kan echt een enorme bitch zijn af en toe! :(
    En dat ik heel streng ben als het om geld gaat. Maar als ik het aan hem overlaat zouden we nu failliet zijn en in een kartonnen doos leven, dus ik móet wel op mijn strepen staan :D

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Komt ie...

- dat ik errug weinig geduld heb wanneer mij iets niet wil lukken en dat ik daarbij nogal lomp wordt en er dingen stuk gaan.
    - dat ik administratie laat slingeren. En dat klopt ook, :) ik gooi alles op de grote hoop en doe het 1x per half jaar (of langer) in de daarvoor bestemde mappen.
    - en dat ik ook eerst een heel verhaal vertel, voordat ik kom tot het punt waarover het eigenlijk gaat.

ook dat ik te vaak op ZP zit ;). Dan kan hij heel sarcastisch uit de hoek komen en bijv zeggen tegen mijn dochter; 'mama heeft eventjes geen tijd voor je hoor, want ze is even heel druk met haar virtuele vriendjes'.. ;) :D

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahaha! Dat soort opmerkingen maakt mijn man ook vaak. En als ik dan de laptop aan de kant zet, wil hij alleen maar 'samen' tv kijken :( Ehm... Ok? Dan zit je dus evengoed zwijgend naast elkaar, toch..?
    Maar ach, als hij daar gelukkig van wordt :D

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat ik:

- rommelig ben
    - teveel online shop
    - teveel 'zeik'
    - dat ik van chinees eten hou
    - en dat ik achter de computer vaak op mijn pink zit te kauwen.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    op ogenblik ergert die zich aan alles van mij

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

De mijne ergert zich altijd vreselijk aan mijn slechte gewoonte: nagels bijten. Ik denk er soms niet eens bij na, doe het automatisch soms. Niet elke dag hoor...

Deel Deze Pagina