Wat vinden partners vervelende gewoontes van ons?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miniman

Miniman Niet meer actief

Dat ik een zeurpiet kan zijn! :)
    Kan er slecht tegen als ik net de keuken gesopt heb en mijn man smeert een bam en laat de kruimels etc. gewoon op het aanrecht liggen ;)

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    haha wat grappig, dat heb ik dus ook, echt precies hetzelfde.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Mijn man vindt dat ik altijd zeur, en dat ik altijd aandacht nodig heb. En dat ik altijd aan me gezicht zit, heb een tick zoek puistjes en krab eraan.Hij vind dat ik te veel met het huishouden bezig ben en nog wel een hele lijst waar ik nu niet opkom:D misschien moet ik hem zometeen ff vragen wanneer die uit zijn werk komt

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik doe net te weinig aan het huishouden :D En hij ergert zich eraan dat ik de stickertjes van mijn appels overal plak waar ik langs loop (deur, trap, zijn broek,...)

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat ik te lang treuzel voordat we ergens heen moeten... en dat ik te precies ben... :p

6. levy

levy Lid

29 jan 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik te netjes en poetserig ben... dus altijd 'zeur'dat hij z'n troep moet opruimen.
    Dat ik tijdens voetbal net doe alsof ik er heel veel verstand van heb
    Dat ik veel aandacht nodig heb

7. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    - Hij heeft een hekel aan mijn zelfstandigheid (Als hij zegt dat hij niet meer zonder mij kan lul ik er een heel verhaal aan vast dat ik wel zonder hem kan en dat ik het zus en zo aan zou pakken :) Lekker romantisch van me ;) )

- Hij vind me een ijdeltuit .. sta te lang voor de spiegel!

- Hij heeft een hekel aan mijn betweterigheid! ;) Maar goed ik héb 9 van de 10x ook gelijk, zo niet, geef ik dat ook toe!

- Haat mijn vasthoudendheid .. als hij iets geflikt heeft wat in mijn ogen niet door de beugel kan was ik bijvoorbeeld een week zijn kleren niet tot hij sorry heeft gezegd! :)

En toch houd hij van me .. vreemd! :(

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat ik altijd het laatste woord moet hebben

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat ik mijn zin doordrijf.
    Dat ik zeur.
    Dat ik vind dat hij best een biertje minder mag drinken op zijn wekelijkse dart avondje.
    Dat ik me druk kan maken om niets.
    Als ik hem moet spreken en hij niet reageert op sms-jes of telefoontjes, ik net zo lang blijf bellen tot -ie opneemt.
    Gelukkig weet ik dat dat inderdaad een irritante gewoonte is. :p

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Dat ik totaal niet flexibel ben. Afspraak is afspraak. En dat ik van alles in de stress schiet/teveel nadenk. Maar ik zit mezelf daar ook erg in de weg mee in het dagelijks leven helaas.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat ik een sloddervos ben en een hekel heb aan het huishouden (en dus ook liever niet doe:)).
    Dat ik behoorlijk impulsief ben.

Hij is supernetjes en is van lijstjes maken, nadenken en overwegen.

Botst dus nog wel es;)

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Ik heb het nog niet aan hem gevraagd maar ik denk dat ik deze vraag wel kan beantwoorden voor hem.

- dat ik altijd aan mijn wimpers frunnik waardoor er volgens hem overal zwart op komt.
    - dat ik nooit iets opruim achter mijn kont en werkelijk alles laat slingeren. Vind het zelf wel meevallen trouwens ;)
    - de ik de afwas opspaar in de gootsteen en dan pas weg zet in de vaatwasser. Vind dat zelf makkelijk hoef ik de vaatwasser maar 1 keer open te doen ;)
    - ik wil alles volgens een planning doen en dat mag absoluut niet afwijken :) is trouwens een hele irritante gewoonte van mij dus hierin heeft hij gelijk.. Zeg ik niet tegen hem hoor:p
    - dat ik veel hier aanwezig ben :D maar ik kan gewoon niet zonder ;)

Ik ga vanavond is vragen wat hij vervelende gewoontes vind van mij. Is kijken of ik het goed heb:)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    OOh das ook een goeie, mijn vriend heeft ook een gloeiende hekel aan zp, omdat ik er zoveel op zit :)

14. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

- Dat ik teveel doe in het huishouden... Ik kan niet tegen rommel/viezigheid :) Als ik een dag niet poets, wordt ik kriebelig.

-Zit te vaak op ZP (tijdens of na het poetsen)

-Ik kom altijd overal te laat, kan hij absoluut niet tegen

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Dat ik echt alles graag zelf doe. Dus vooral toen ik nog thuis was tijdens mijn zwangerschap en ik rust moest houden. Hij ergerde zich echt rot aan het feit dat ik maar bleef proberen dingen te doen... HÉ THAT'S ME!

Deel Deze Pagina