tips traktatie kdv 1 jaar?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door bunchy, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    Binnenkort is onze zoon 1 jaar oud. Ik ben alvast aan het nadenken over een traktatie. Ik wilde gewoon een bellenblazer doen met een lintje en een klein kaartje met zijn naam en 1 jaar eraan.. maar kreeg gisteren dit ineens al van een ander kindje! weg idee...
    iemand anders een leuk grappig idee?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zelf soepstengels maken van bladerdeeg en geraspte kaas? Wel even vragen of er misschien kindjes zitten die een allergie oid hebben, dan kun je daar rekening mee houden.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En bellenblaas is al zo vaak gegeven hier, kon ze zelf bijna weer uit gaan delen ;)

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    wil niet al te moeilijk doen en liever niet iets van eten..

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier inmiddels ook al een aantal bellenblazen, maar eerlijk is eerlijk: ze blijven leuk.

Wat ik laatst hier ook las: dierenwashandjes. Die hebben ze bij de Zeeman en zijn wel grappig voor als je geen eten wilt doen. Zelf hebben we ook al een keer een opwinddiertje voor in het bad gekregen.

Zelf had ik wel eten gedaan, een mandarijntje met ontbijtkoekje en zo'n fluitje wat uitrolt als je erop blaast. Was erg leuk om de fotoos terug te zien. Alle kindjes die lekker de mandarijntjes aan het oppeuzelen waren met elkaar.
    Had het samen verpakt in cellofaan en dan lintjes eromheen met een kaartje met Svens naam erop.
    Ben de hele avond bezig geweest, dus wel moeite gedaan, maar de eerste traktatie van mijn zoon wou ik graag wat moeite voor doen.
    (en waarschijnlijk de 2e, 3e, 4e etc ook wel hoor)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Mandarijntje.
    Bij action heb je ook leuke sambaballen goedkoop. Wit en per twee verpakt.

Dat samen in een folie.

Mijn zoon zou je echt erg blij maken met deze combi

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voor Justin's eerste verjaardag gaven we van die kleine dikkie dik uit deel boekjes, besteld bij bol.com.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Die dikkie dik boekjes hebben wij ook gedaan bij de eerste verjaardag. Erg leuk!

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ben voor een bellenblaas gegaan met daarbij een doosje rozijntjes en een soepstengel. Maar mn zoontje zit dan ook in een verticale groep.

Voor zn afscheid (ging naar ander kdv) heb ik ontbijtkoek vormpjes gemaakt en die op een sateprikker gedaan met een doosje rozijntjes. Plasticje eromheen met een leuk lintje en dan ben je voor een paar euro klaar. Heeft wel een avondje gekost hoor..

Andere ideeen: fruit aan een sateprikker? Bij de action hebben ze ook verschillende kleine cadeautjes. Boekjes van dikkie dik zijn idd ook erg leuk. Nijntje koekjes? Potloodjes met een kleurplaatje (kun je zelf printen).

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.010
    6.754
    113
    zuid-holland zuid
    ik ga papieren beestjes knutselen met daarin een fruitreepje van Goodies en rozijntjes. Ik ga niet zeggen welk beest maar het heeft te maken met de naam van mijn zoontje :)

11. Bri

Bri Niet meer actief

Dochter had dit jaar uitdeelboekjes van Bobbi. Dat zijn de gewone verhaaltjes die ook in de grote boekjes staan, maar dan uitgevoerd op mini-formaat. Erg leuk!

(ik heb ze toen gekocht bij de Makro, geen idee wie ze nog meer heeft)

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    die dikkie dik boekjes heeft hij twee maanden geleden al gekregen op het kdv... helaas!

13. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Wij hebben strandballen getrakteerd (Action). In het folie een foto van mn zoontje erop, zodat de ouders weten wie er trakteerde. Voor het eten had ik 1en uit ontbijtkoek gesneden. Snel klaar en lekker. De juffies vonden het erg origineel, terwijl ik het zelf heel simpel vond!

14. Maia

Maia Niet meer actief

je hebt ze ook van gonnie en gijsje en nog een paar. even bij de boekhandel vragen.

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik twijfel trouwens, gezond of niet. Ik ga het nog even navragen bij de juffen wat ze het liefst hebben.

als ik gezond ga, ga ik voor een mandarijntje waar ik dan een paddestoel van ga maken (wc rolletje wit verven of hoe dan ook en dan het mandarijntje in rood crepepapier doen en dat aan elkaar vastmaken.
    als ik niet voor gezond ga, ga ik voor cupcakes bakken en vrolijk versieren. Ben er dus nog niet helemaal uit.

16. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Up... nog meer ideetjes.

hier binnenkort ook eentje die 1 wordt

17. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de oudste hebben we van die kleine Danoontjes (maar dan wel huismerk ;)) gedaan, met gekleurd papier dierenkoppen (hond, beer enz) geknutseld en erop geplakt met een ballon erbij.
    Verder ook wel stoepkrijt gekregen ipv de eeuwige bellenblaas

18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    stoepkrijt is ook leuk. waar koop je mini-verpakkingen?

19. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.680
    515
    113
    we hebben 30 stuks nodig en vindt 30 euro dan een beetje te gortig.. Wil in totaal 15 euro uitgeven max dus iemand een suggestie?..

Deel Deze Pagina