Tips tegen roos

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Een tijdje terug ben ik een andere shampoo gaan gebruiken en heb waarschijnlijk hierdoor last gekregen van roos. Heb dit nog nooit eerder gehad en baal als een stekker. Ik gebruik nu sinds twee weken head&shoulders, maar het wordt maar niet minder. Iemand een goede tip of een huismiddeltje wat je hiervoor kan gebruiken?

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    head & shoulders vond ik veel te agressief, ik gebruik Andrelon haar & hoofdhuis (witte fles) wat belangrijk is is dat je het echt 3/4 minuten laat intrekken, en niet zo snel uitspoelt, dan werkt het goed tegen roos

3. Roz

Roz Niet meer actief

Selsun

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

minder vaak wassen met een mildere shampoo 1 a 2 keer in de week, want roos komt door een droge hoofdhuid. Je haalt de vetlaag eraf. Je hebt dus een te ontvettende shampoo.

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Bij mij werkte niks! Alles geprobeerd, zelfs de duurste shampoo's van de apotheek. Ik werk zelf als kapster, dus ook alle salon-shampoo's gebruikt. Het enige dat echt werkt bij mij is Zarqa (te koop bij de Tuinen). Ik was 2x m'n haar achter elkaar met de shampoo, en masseer het de tweede keer extra lang in op m'n hoofdhuid. Dan laat ik het even 5 minuutjes intrekken en daarna de conditioner van hetzelfde merk. Omdat er geen troep in zit, maakt het je haar niet super zacht, maar daarna gebruik ik gewoon leave inn (van een kappersmerk) waardoor m'n haar weer lekker zacht en glad wordt.
    Ik had echt extreem veel last van roos en droge hoofdhuid, waardoor ik elke dag m'n haar moest wassen (want anders kreeg ik dus witte schilfertjes op m'n zwarte bloesje), en nu kan ik eindelijk elke 2-3 dagen wassen. Echt zo tevreden hiermee!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Bij mij hielp niks.
    alleen de ketoconazol van de huisarts.

7. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Soak and float bar van Lush!
    Is een blok wat je op je hoofd moet wrijven. Ruikt naar kampvuur maar dit werkt als een tierelier.

8. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Je hoofdhuid insmeren met olijf olie (net als berg verwijderen) uiteraard als je even niet de deur uit moet

9. Pien72

Pien72 Lid

14 nov 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selsun

Deel Deze Pagina