Ik vind mijn ogen mooi, mijn naakte lichaam soms (lees: op foto's eigenlijk altijd wel, maar in de spiegel niet... wat is dat toch?), en ben er trots op dat ik de afgelopen jaren door intensieve therapie eindelijk lijk te worden wie ik zelf wil zijn.
Ik vind mijn ogen wel mooi maar ook echt niet uitzonderlijk Qua innerlijk vind ik het leuk aan mezelf dat ik altijd vrolijk ben, niet gauw chagrijnig en/of depressief. Ben ook goed bestendig tegen stress. Is voor mij een fijne eigenschap.
vind dit erg moeilijk, Lichaam, als ik op de bed lig en ik lig op rug en ik langs mijn lichaam dan vind ik me buik goed aanvoelen, maar als ik op zij lig of gewoon zit of loop totaal niet, wat ik dan wel op mij zij heb is dat ik mooi vind hoe dat er uit ziet (als ik tenminste niet op me buik let) de bovenkant van mijn borsten, als ik een truitje aan hebt, eigenlijk was dat het wel, Innerlijk : ik vind het knap dat ik nu beter met situaties om kan gaan waar ik eerst het moeilijk van zal krijgen eigenlijk is dat sinds de overlijden van mijn vader erg veranderd, ik kan me inleven met anderen, wil het alleen niet altijd meer, ook vind ik dat ik lekker gek kan zijn wat leuk is voor mijn kinderen, wat mijn grote prestatie is nou dat zijn mijn kinderen dat ik zoeits moois, en unieks op de wereld heb gezet
Daar zit ik nu midden in.. de mening van anderen naast me laten.. Verder vind ik mijzelf ook een doorzetter..een vechter.. Kan me erg vinden in jou stukje tekst..
Leuk onderwerp Ik denk dat ik door mijn karakter gekomen ben waar ik nu ben. Na een hele nare tijd, ( ex vreemd gegaan na 13 jr. Een kind van 1,5 en zwanger van de 2de. Na de bevalling kwam dit allemaal uit ) Heb ons huis moeten verkopen bij me moeder gaan wonen met me kids Alles kwijt Maar toch altijd wel positief gebleven en niet haatdragend Waardoor ik nu de kinderen gewoon meegeef met mijn ex en zijn vriendin Geen geruzie en ellende voor de kinderen Oh en ik zie er goed uit, en heb humor
Innerlijk: lieve zorgzame vrouw en moeder die ik ben, intelligentie en daardoor een succesvolle baan en mijn humor. Uiterlijk: ogen
Uiterlijk; blij met mijn haar en figuur. Ben best trots dat ik na 2 kindjes nog zo slank ben. Innerlijk; maak makkelijk contact, ben een doorzetter en vind dat ik een leuke en lieve moeder ben.
Uiterlijk: mijn handen, gezicht, mond, boezem haha Innerlijk: betrouwbaar, vriendelijk, medelevend en ik ben dol op kinderen en hun op mij (klinkt een beetje gek, maar ik ben gewoon dol op kleine kindjes en zou ze allemaal stuk voor stuk willen omhelzen!)
Ik ben redelijk impulsief zo nu en dan, heb een (vind ikzelf) redelijk gevoel voor humor, en ben op mijn werk heel flexibel, meedenkend, en hardwerkend. Qua uiterlijk: vroeger was het wel wat, maar de jaren beginnen te tellen...
Jeetje dit leest als een heel onzekere vraag/post.. Ik hoop niet dat ik nu meteen de stempel arrogant keijg maar ik vind een heleboel leuk aan mijzelf Ik ben redelijk tevreden met mijn uiterlijk. Heb een leuke ontdeugende uitstraling. Mooie lach, goed figuur (oke daar kan ik nog wel onzeker over zijn omdat het wat strakker en gekleuder mag maar met kleren aan toch een prachtig zandloper figuur) Schattig neusje Ik ben spontaan, heb soms best wel (zwarte..)humor en ben niet op mn mondje gevallen.
Mijn humor.. Al vind niet iedereen dat leuk😂. Uiterlijk... Mmmm moeilijk dan maar mijn tenen en mijn borsten😅
Uiterlijk: mijn ogen en mijn rode haren. Vooral bij een zwart shirtje, wat mascara, vind ik het mooi! hahaha, ik durf dat alleen bij mijn man hard op te zeggen Innerlijk; vind ik iets moeilijker, vooral omdat ik op werk anders ben dan thuis. Op werk ben ik heel flexibel, go with the flow en komt allemaal wel goed, thuis zie ik altijd beren op de weg. Harde werker ook, thuis liever lui dan moe (is wel vervelend met een kleine ) Wel ben ik oplossingsgericht, zowel thuis als op het werk en vind ik mezelf geduldig.