Leuk om te lezen. Ik ben er ook nog niet helemaal maar het gaat steeds beter met het naast me neerleggen van andermans meningen. Ook nee zeggen of niet doen wat anderen van je verwachten is een kwestie van oefenen maar je zult zien dat het na een tijdje bij je past en ook gerespecteerd wordt. Succes ermee. Het gaat je vast lukken!
Mijn doorzettingsvermogen en kracht. Ik heb al heel veel tegenslagen gehad maar kom er elke keer weer bovenop. Ben zoveel sterker dan 10 jaar geleden. Mijn lijf, ondanks een paar kilo teveel en al z'n mankementen. M'n zelfspot, humor, zorgzaamheid. En ik denk dat ik wel een goed mens ben.
Van mijn uiterlijk mijn haar , ik heb heel dik haar. Ook heb ik mooie ogen , heb hele groene ogen. Zie je niet vaak zo groen zeg maar.... Veder heb ik een goed gevoel voor humor , kan mij goed aanpassen aan situaties en daardoor kan ik ook met (bijna) iedereen omgaan (is soms ook een valkuil mezelf voorbij lopen). Ben vrolijk en spontaan. En wat ik begrijp ook gezellig haha
Als ik aan mezelf denk kan ik alleen maar zingen: "Tis moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik"..... dus kan ik maar beter niks zeggen Ik ben in ieder geval best happy met mezelf
Uiterlijk:mijn haar,ogen en boezem. Innerlijk:mijn doorzettingsvermogen,mijn humor en ik kan lekker ad-rem zijn.