(strand)zand in mijn schoenen en onder mijn nagels. Vreselijk. Zat vroeger ook nooit in de zandbak omdat ik dat de griebels in mijn lijf heb. Middagje strand is voor mij dan ook echt soort van afzien. Zelfs zit er dan zand in je haren.
Te dik belegd broodje. Ik vraag altijd (bij bakker Bart oid) of ze het broodje dun willen besmeren, anders kokhals ik zo het hele broodje eruit
Ja checkkkk! Heb jij ook dat de vaatwasser uitruimen een drama is Daar heb ik hetzelfde gevoel bij ... dat stroeve brrrrr
Ja klopt! Vooral bij glas. Borden gaan wel, maar glas vastpakken wat net uit de vaatwasser komt krijg ik ook rillingen van. Gek he
Vanillegeur bij wasmiddel, douchegel,geurkaarsen, luchtverfrisser.... Noem maar op, ik word er gigantisch misselijk van. Raar genoeg eet ik graag dingen met vanillesmaak, zolang de rest er maar niet naar ruikt
Ik vind het vies als klanten hun bonuskaart of statiegeld bonnetje in hun mond doen, omdat ze dan hun handen vrij hebben. Ze geven dan die kaart en bon aan mij en ik moet hem scannen. Ik vind dat zo vies, dat ik na die klant gelijk desinfecterende handgel gebruik...
Oh sorry ik ben zo een klant nooit vanaf die kant bekeken maar als ik het in mijn zak laat vergeet ik het altijd. Maar zal het vanaf nu noooooit meer doen
VOETEN nee....gewoon nee. Alleen kindervoetjes zijn prima Zwemmen iedereen piest daarin en al het vuil en zweet dat ze bij zich dragen bahbah Ananas en dan niet de smaak, de structuur.
Toen ik als ik tiener achter de kassa zat, had ik een paar vaste klanten (vrouwen) die hun geld standaard in hun bh deden. Stonden ze daar te graaien tussen hun tieten om een verfrommeld briefje tevoorschijn te toveren. En dan krijg je zo'n warm en klef briefje in je handen gedrukt, die je dan ook nog glad moet strijken voor in de kassa, bah bah!
Wat ik ook vies vind zijn pepermuntkussentjes. Die had mijn oma vroeger altijd, maar hoe dat smelt vind ik zo goor. Als een soort poeder.
Hahaha...grappig om te lezen dat er zoveel zijn die ergens een afkeer van hebben! Mijn moeder heeft dat met knopen( van een jas of broek bv, vooral de grote plastic exemplaren, vind ze vreselijk). Mijn broer met nat hout ( bv een pollepel afdrogen) en mijn neefje walgt van krantenpapier. Ik van nagels en tenen!! Vooral teennagels!!!! Brrr als mensen daaraan lopen peuteren!
Rauwe kip zien en aanraken en gele doekjes juist niet! Ideaal, 1x gebruiken en ik gooi ze weg. Die harde vaatdoekjes kan ik juist niet tegen. Vieze bacterie dingen die zo een week bij sommigen op het aanrecht liggen.