Wat vindt jij vies maar anderen niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    (strand)zand in mijn schoenen en onder mijn nagels. Vreselijk. Zat vroeger ook nooit in de zandbak omdat ik dat de griebels in mijn lijf heb.
    Middagje strand is voor mij dan ook echt soort van afzien. Zelfs zit er dan zand in je haren.

2. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.996
    6.992
    113
    Vrouw
    Ik kan er niet tegen als ik andere mensen hun tanden hoor poetsen.. kippenvel all over!

puzzelstukje vindt dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee ik ook. Gaat door merg en been

mamabri vindt dit leuk.
  4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Te dik belegd broodje.
    Ik vraag altijd (bij bakker Bart oid) of ze het broodje dun willen besmeren, anders kokhals ik zo het hele broodje eruit :o:

abdomen en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja checkkkk! Heb jij ook dat de vaatwasser uitruimen een drama is :D Daar heb ik hetzelfde gevoel bij ... dat stroeve brrrrr

6. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ja klopt! Vooral bij glas. Borden gaan wel, maar glas vastpakken wat net uit de vaatwasser komt krijg ik ook rillingen van. Gek he

7. Triangel

Triangel Niet meer actief

Melk, ik vind de geur vies en de smaak ook, maar ook druppels op mn hand of aanrecht, bah.

puzzelstukje en Nasibal vinden dit leuk.
  8. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Vanillegeur bij wasmiddel, douchegel,geurkaarsen, luchtverfrisser.... Noem maar op, ik word er gigantisch misselijk van.
    Raar genoeg eet ik graag dingen met vanillesmaak, zolang de rest er maar niet naar ruikt :)

Torretjeee vindt dit leuk.
  9. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik vind het vies als klanten hun bonuskaart of statiegeld bonnetje in hun mond doen, omdat ze dan hun handen vrij hebben. Ze geven dan die kaart en bon aan mij en ik moet hem scannen. Ik vind dat zo vies, dat ik na die klant gelijk desinfecterende handgel gebruik...

Anouk2005, Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.267
    17.302
    113
    Oh oeps, hier maak ik me ook weleens schuldig aan:roflmao:

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Oh sorry ik ben zo een klant :oops: nooit vanaf die kant bekeken maar als ik het in mijn zak laat vergeet ik het altijd. Maar zal het vanaf nu noooooit meer doen :thumup:

Vulpen, Uilenmama, Blijdorp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

VOETEN nee....gewoon nee. Alleen kindervoetjes zijn prima
    Zwemmen iedereen piest daarin en al het vuil en zweet dat ze bij zich dragen bahbah
    Ananas en dan niet de smaak, de structuur.

13. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Toen ik als ik tiener achter de kassa zat, had ik een paar vaste klanten (vrouwen) die hun geld standaard in hun bh deden.
    Stonden ze daar te graaien tussen hun tieten om een verfrommeld briefje tevoorschijn te toveren. En dan krijg je zo'n warm en klef briefje in je handen gedrukt, die je dan ook nog glad moet strijken voor in de kassa, bah bah!

puzzelstukje, joepy, Leo85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

hahahahaha ik denk in plaatjes en dit plaatje is echt heel grappig :roflmao:

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat ik ook vies vind zijn pepermuntkussentjes.
    Die had mijn oma vroeger altijd, maar hoe dat smelt vind ik zo goor. Als een soort poeder.

16. Louloute

Louloute Niet meer actief

Melk...blegh
    Champignons
    Verder vind ik niet snel iets vies :D

17. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hahaha...grappig om te lezen dat er zoveel zijn die ergens een afkeer van hebben!
    Mijn moeder heeft dat met knopen( van een jas of broek bv, vooral de grote plastic exemplaren, vind ze vreselijk). Mijn broer met nat hout ( bv een pollepel afdrogen) en mijn neefje walgt van krantenpapier.
    Ik van nagels en tenen!! Vooral teennagels!!!! Brrr als mensen daaraan lopen peuteren!

18. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Rauwe kip zien en aanraken en gele doekjes juist niet! Ideaal, 1x gebruiken en ik gooi ze weg.
    Die harde vaatdoekjes kan ik juist niet tegen. Vieze bacterie dingen die zo een week bij sommigen op het aanrecht liggen.

19. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Of het idee van op wol kauwen.. ahhh rillingen!:cry:

20. rums

rums Niet meer actief

Dieren van mug tot olifant :rolleyes:

puzzelstukje en Marchella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina