Ooooh kippenvel schiet over mijn rug nu! Brrrr! Wat ik ook heel goor vindt zijn katoenen zakdoeken. Zo'n stuk stof wat meerdere malen als snotlap gebruikt wordt (het liefst met veel kabaal) en dan opgevouwen weer in een zak verdwijnt Gruwel!!
Melk uit een glas vind ik vies uit een beker/mok kan wel. Oh en servies wat mat is. Ikea heeft of had mat servies, ik kan dat dus echt niet gebruiken.
Mijn dochter zei toevallig pas dat ze het vies vindt als kassières met van die lange kunstnagels op de kassa tikken.
Is het raar dat ik dat juist een fijn geluid vind? Net zoals het geluid van typende nagels op een touchscreen of toetsenbord.
Wat ik ook echt heel vies vind is een haar in je mond vinden terwijl je net een lekkere hap eten in je mond heb zitten!! En al helemaal als het een haar van een ander is bbbrr.. Krijg de rillingen al bij de gedacht.
Het eerste waar ik aan denk is de vloer in een zwembad. Bah bah en dan zie je overal wat liggen.. pluisjes .. een oud slof patatje in wat water.. *kokhals*
oh ja, dit ook!!! Zoooooo BAH! En dat gaat dan in de was, lekker tussen je kleren...GRUWEL inderdaad!! Juk
Dat laatste... is hier gebeurd.. Ik was 32 weken zwanger... hoor ik beneden gepiep en gekreun. Ik kijken, zonder bril of lenzen en een donkerbruine laminaatvloer is geen goede combi... Had mn hond de schijt gekregen. Alles onder incl tafelpoten. Stond ik om 04:00 uur de hele woonkamer met keukenpapier schoon te maken en daarna te dweilen met Dettol... Volgende ochtend zat er nog een deel onder wat ik niet had gezien door donkere vloer en strontkleur.
Echt he? Wij hadden ze vroeger ook thuis...Ik had van die speciale voor kinderen. Gelukkig is mijn moeder ook vrij snel nadat er wegwerpzakdoekjes kwam overgegaan op wegwerp.
Haha dat heeft mijn oudste zoon ook. Ik poets met een gewone borstel en hij wordt echt misselijk als die het hoort en ziet.
Ik heb dat met het blue band bordje wat de jongste heeft gehad. Ik wil die niet gebruiken. Die van de andere 3 geen moeite mee, maar die ene matte... brrr