De geur van een krant (de inkt) vind ik echt misselijkmakend. Vooral in combinatie met zon (als ik op een mooie zomerdag buiten de krant lees). En hout aan mijn tanden (bijv. het stokje van een ijsje) ... oh gruwel!
Sla op brood, echt verschrikkelijk vieze combinatie. Dus ook een opgemaakt broodje met daarin een blaadje sla. Brrrr.
Het heeft een natuurlijke oorzaak! Lees maar: http://www.astroblogs.nl/2014/10/14/waar-komt-de-geur-van-regen-vandaan/
Ongedouchte mensen. Dus mensen die hele nacht hebben liggen zweten en woelen en dan ongedoucht hun kleren aantrekken en in de trein gaan zitten en dat je dan aan dat haar kunt zien dat het niet gewassen is....ik kan daar sochtends echt misselijk van worden.
Aan de mensen die clusters van gaatjes hebben gegoogeld: zijn jullie tijdens het googlen ook die pad tegen gekomen waarvan de jonkies uit gaten van het lichaam van mama pad komen? Hahaha P.s. ik vind gelukkig niets vies aan de gaatjes hihi.
Ik ook! Of eigenlijk gewoon de hele stokjes Ik at ook altijd zand uit de zandbak, volgens mij heb ik een lichte vorm van pica
ik had als kind echte wollen dekens, daar haalde ik altijd pluisjes af want die waren lekker zacht en dan at ik ze op.....Echt, dat ik nog een normale volwassene bent verbaasd me. Geen van mijn eigen kinderen doet dit trouwens.
Ow ja, exteem ranzig vind ik dat.! Ik heb dan ook een grote afkeer voor zwemmen omdat ik de omgeving én het water zo vies vind. Zowel in zwembaden of natuurwater, brrrr Wat ik verder vies vind zijn spekjes. (De snoep-versie) als ik één muizenhapje neem wordt ik meteen misselijk, bah.!
Pluizen in de gymzaal! Ik sport verder met alleen maar mannen en die lijken nergens last van te hebben, maar ik vind het zo vies! We sporten namelijk op blote voeten, maar het liefst zou ik sokken aantrekken en het wegglijden (met risico op blessures) voor lief nemen
boter, als ik hagelslag wil, doe ik een heel klein beetje op brood, zodat het blijft plakken Yoghurt met vruchten, gadver zo sompig
Een dopper of een ander waterflesje wat dagelijks wordt gebruikt. Hier gaan de waterflesjes iedere dag in de vaatwasser maar genoeg collega’s die ze op het werk achterlaten of in hun tas laten zitten. Hoorde laatst iemand die de alg erin had zitten. Sindsdien vind ik ze zo smerig....
Een domper kun je gewoon afwassen he. Afwasborstel past er in. Of in de vaatwasser. Die spa flesjes worden wel snel viezig.