Mijn nek knak ik dan niet maar mijn vingers wel. Kan echt heel erg opluchten hoor Koffie vind ik ook echt smerig. Mensen vinden het ook vaak raar als je dat niet lust. Dat is toch gezellig samen koffie drinken? Kopje thee is ook prima hoor en ik vind dat je van koffie ook nog eens gigantisch uit je mond gaat stinken.
Dat weet ik maar heb dus ontdekt dat heel veel mensen dat niet regelmatig doen. En dat vind ik dus zo smerig dat ik een afkeer tegen die dingen heb gekregen.
Ik vind snot en/of opgehoest slijm van een ander echt heel vies. Als iemand een glas vult met drinken. Dat klok geluid krijg ik helemaal de kriebels. Als je uiteten bent en je ziet iemand heel onsmakelijk eten. Dat de klodders erbij hangen. Gatsie. Ik hoef gelijk niet meer te eten. Bah! Net als smakken. Irritant geluid.
Jakkes ja, schijnen inderdaad een bron van bacteriën te zijn als je ze niet gewoon afwast. Was toch zo’n onderzoek naar gedaan en vrouwen hadden geloof ik over het algemeen nog viezere flesjes dan mannen. Hier gaan de doppers elke dag in de vaatwasser.
Het geluid van fluisteren vind ik verschrikkelijk. Vooral als iemand bijv wat leest en dan half mee fluistert met wat diegene dan leest.
Dat heb ik ook gelezen. Gelukkig heb ik van die eendjes zonder gat dus waar geen water in kan. Maar dan nog, ik drink niet uit een badeendje. Jij wel?
Nee, maar mijn kinderen willen er wel water mee spuiten. Dan komt die troep dus in het badwater en ja... mijn zoon drinkt daar nog wel eens wat van
Rozijnen. Als kind walgde ik al van die vieze dingen. Mijn eigen kinderen geef ik dat dus ook nooit brrrr.
Een boterham met pindakaas en cervelaatworst.. hmm heerlijk! Maar als andere het horen dan kijken ze of ik een grapje maak.
Ik had soms op mijn werk (zorg) een oudere dame die een sputumbeker had. Ze roggelde en spuugde daar de slijm in uit. En dat kon ik dan gaan omspoelen. Met een stalen gezicht, maar echt kokhalzend. Man wat goor! Kan me niet indenken dat iemand dit fijn vind maar ik kan hier zo slecht tegen!
Hahaha grappig. Ik vind tandpasta echt om te kotsen, dat gebeurd dan ook regelmatig 's ochtends. Warme muntthee vind ik daarentegen wel weer lekker!
Ik kan daar dus echt niet tegen. Ik zou ook kokhalzen. Bah. Ik heb ook zo’n bakje moeten schoonmaken. Ik heb het ten eerste aan moeten horen dat de cliënt het erin gorgelde en vervolgens het erin spuugde. Wat overigens ook heel vies is. En daarna mag je alle verzamelde sputum bakje schoonmaken. Wat een heerlijk beroep haha! Ik ben niet vies van poep, plas, wonden of braaksel (alle kleuren en geuren gezien van deze vier) maar sputum en snot, bahhhh!
Als iemand drinkt en dan niet 1 slokje maar een halve of hele beker ineenkeer, en dan na de laatste slok zo'n 'aaaah' geluid maakt. Gadverdamme daar draait mijn maag echt van om