Wat vindt jij vies maar anderen niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Het idee van iets heel droogs in je mond doen, dingen als bechuit e.d. valt mee.. maar het idee van een zakdoekje in je mond.. Walgelijk!!!
    Net als die tampons voor je mond bij de tandarts.. brrrr.

Kipsate, Vitamientjuh en Narcisje vinden dit leuk.
  2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Koffie..

En waar ik echt een gruwelijk hekel aan heb zijn mensen die hun vingers uitgebreid knakken inclusief nek :|

Nellie4 vindt dit leuk.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.832
    8.486
    113
    Vrouw
    Vreselijk idd! Kinderen die het touwtje van hun jas bijv in hun mond doen... alleen de gedachte al

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Berg bij baby's

Heb dan heel erg de neiging om het eraf te krabben met een pasje

floppie888 en Whysteria vinden dit leuk.
  5. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wat ik vies vind en wat best raar is, is douchen in een natte douche. Als bijvoorbeeld mijn man voor mij is geweest. Als ik dan de douche in stap hangt er zo’n typische geur. Echt vies vind ik dat. Openbare douches zoals bij het zwembad zijn ook echt mijn ding niet.
    En eet- en drinkgeluiden. Alles wat daarmee te maken heeft vind ik vies, ook de klokkende geluiden van de cola-reclame en dat walgelijke gekraak van de Magnum-reclame. En dat is dan juist bedoeld zodat wij dat willen hebben. Gatver. O ja, en als mensen aan hun tanden pulken. Bah!

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Woorden met een oe-klank. Stoep en snoep gaat nog wel, maar uitvoer, invoer en gewoon voer(en), bah. Het Engelse move vind ik ook een vreselijk woord.

Ik heb dit al sinds kindsaf. Toen kon ik die woorden echt niet horen, nu zet ik me er overheen maar gebruik ze toch niet vaak.

Kipsate, DastyQueen en Manque vinden dit leuk.
  7. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Als iemand in mijn gezicht ademt (ook als diegene net tanden heeft gepoetst).
    Ik ga daarom ook altijd, heel ongezellig, met mijn rug naar mijn vriend liggen :roflmao:
    Alleen van mijn dochter kan ik het hebben, maar ik vind het nog steeds niet prettig

Noushka, Marchella, Blijdorp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.888
    2.564
    113
    Wat ik echt vreselijk vind is het geluid van rietjes en als mensen die op en neer in een pakje drinken halen of wiebelen in de mond. Krijg dan overal kippenvel.

9. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    En wat dacht je van een sticker op je hand krijgen van de juf vroeger.. brrrr! Pas kwam mijn zoontje trots thuis met een sticker op zijn hand welke daarna op mijn hand geparkeerd werd. Ik wist niet hoe snel ik dat ding er af moest trekken, maar dan blijft hij weer aan je vingers plakken! Waaah! :confused:

En als ik het iemand vertel word ik altijd wazig aangekeken. Nog nooit iemand die het herkende, tot nu! Haha!

Sado vindt dit leuk.
  10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb dit met het woord koek. Koekjes kan dan weer wel maar koek vind ik echt een rotwoord. En korst. Bah!

Nescio vindt dit leuk.
  11. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Honden, sowieso vachten, brrrr ... Als een hond naar mij toe komt lopen weet ik niet hoe snel ik weg moet zijn, dan word ik echt misselijk.

Klinkt heel raar deze, maar oude vrouwentranen ... Dat vind ik zo vies, daar kwam ik achter toen mijn toenmalige schoonmoeder een keer moest huilen, heel lullig maar ik grilde er echt van.

Rauw vlees met je handen aanraken.

Warme zitplaatsen in het openbaar vervoer ofzo, brrrr ....

De wc met doekjes schoonmaken. Ik gebruik altijd wc-papier. Spuit eerst de hele wc in met schoonmaakmiddel en dan neem ik hem helemaal af met wc papier. Dat doe ik zo'n 3 keer per dag.

DastyQueen en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gelukkig heb ik het niet met de voeten van mijn kinderen. Die zijn gelukkig nog zacht maar er zal vast een dag komen dat ik die ook niet meer kan verdragen.
    Mijn moeder heeft naar mijn idee "vieze voeten" 1 dikke teennagel en wat eelt op haar hielen. Die heb ik weleens verzocht om haar voeten van mijn bank af te halen toen ze hier op visite was en geen sokken droeg :oops:
    Ik hou echt van de zomer... maar blote voeten ieuw.... Als iedereen nou lekker elke paar weken naar de pedicure zou gaan is mijn wereld een stuk mooier :roflmao:

jessy77 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  13. DastyQueen

Dat is juist mijn lievelingsgeur (samen met de geur van dettol) :roflmao:

abdomen vindt dit leuk.
  14. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik herken heel veel dingen hier die ik vies vind :roflmao:. Misschien ben ik wel abnormaal haha.

15. jeshh

jeshh Niet meer actief

Houten ijsstokjes of papieren lollystokjes, of houten roerstokjes of van die piepschuim bekers waar ijs in zit. Dat gevoel in mijn mond, brrrrrr! Gruwel!!!!

16. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Zwemmen in de zee.. als ik dan iets van het water in mijn gezicht krijg en dan andere wat onder water zwemmen en snorkelen.

17. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    (Vaak oudere) mensen met 'iets' bij hun mondhoeken als ik met ze praat. Beetje speeksel, wat etensresten hoe klein ook.... brrrrr. Ik wil er niet naar kijken maar doe het toch.

Ondefinieerbare kruimels op tafels en aanrecht elders (terrastafel, keuken bij een ander etc).

Nescio en DastyQueen vinden dit leuk.
  18. DastyQueen

Dat idee vind ik echt heel vies. krijg al kippenvel van vaatdoekjes maar het idee dat die dan ook nog in een magnetron gaat waar daarna weer eten ingaat kan ik echt van kotsen!

abdomen vindt dit leuk.
  19. jeshh

jeshh Niet meer actief

Oh en met sokken in iets nats stappen. Vreselijk!

Mensen die haat hebben aan eet- en ademgeluiden: check misofonie. Er gaat een wereld voor je open; je bent niet alleen!

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  20. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Bambakomallophobia
    Ik krijg kippenvel van watten.

Aan de onderkant van servies zit een randje dat ruw aanvoelt bleh... als ik een bord afdroog is dat gedeelte nog nat.

Deel Deze Pagina