hier eet meneer het liefst pasta met tomatensaus en pizza (naja, pizzabodem met tomatensaus) nogal een tomatensaus liefhebber.
pasta gaat er hier goed in, lasagne ook heeeel erg goed frikandelletje vinden ze wel lekker bloemkool, broccoli, pompoen en boontjes witte bonen in tomatensaus mn dochter vind tosti's ook erg lekker
Pasta met stip op nummer 1. Zowel broccoli/zalm, als ook rode saus of ham/kaas of doperwten/spekjes. Sperziebonen, wortels, tomaten, maiskolf zijn favoriet. Stamppot vindt evy niet zo lekker. Valess, vis en vlees vindt ze allemaal lekker.
Mij dochter is een zeer slechte eter... Pasta/rijst/lasagna moet ze echt niet. Witlof is wel haar favoriet!! Rodekool en spinazie lukt ook wel aardig. En daar houdt het vrees ik al op... Vlees is ze trouwens wel dol op! Patat is ze ook niet dol op, maar sate kroketten daarentegen wel. Pannekoeken moet zonder ei ivm allergie en dat vind ik zelf niet te eten, dus dat eten we nooit! hahaha!
mijn dochter is ook een ramp kan beter opnoemen wat lust ze niet.... ze lust geen rauwe groeten dus nooit een tomaatje of een stukje komkommer geen wortels en zeker geen doperwten ook geen vis alleen vlees met stip op nr 1 rodekool gestampt dora pasta .... en dan houd het op ... oja en alle rottigheid tostis knackworsten patatjes ... bij macdonalds een paar hapjes hamburger maar ze lust ook geen frikandelen of kipnuggets.... word er heel moedeloos van maar heb het nu een half jaar opgeven , ze moet overal 5 happen van nemen minimaal maar soms lukt dat niet eens daar integen lust ze wel erg graag brood.... dus ik lees mee!
Lasagne! Dan heeft ze haar bord als eerste leeg en dan gaat ze haar papa heel lief aankijken voor zijn bord Verder eet ze eigenlijk alles, alleen gekookte aard vindt ze niet echt lekker.