het begint weer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ondank dat ik me had voorgenomen om niet meer te letten op steekjes, krampjes etc. begint het nu al weer.
    Steekjes in mijn zij, steekje hier steekje daar.
    En aangezien mijn vorige cyclus 114 dagen duurde (was wel mijn eerste ronde) heeft het ook echt geen zin voor mij om er op te letten. Vraag me wel af wanneer ik weer mag testen.. ga echt geen 100 dagen wachten :(
    Hebben jullie ook last dat je onbewust toch van alles voelt in je lichaam, al let je er niet op (voor je gevoel)?

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja hoor dat herken ik heel goed! Elke maand weer zat ik bij het minste pijntje alweer in de spanning hihi. Ik hoop voor je dat je nu niet zo'n lange cyclus hebt joh, vervelend!

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou, kan het me helemaal voorstellen....ook ik heb me weer laten meeslepen door de klachtjes...
    Maar zelfs bloedruppels en rose-verlies op een gunstige dag waren bij mij geen teken van zwangerschap helaas...
    Ik kon nog best nuchter blijven, maar daardoor ging ik toch denken...zou het???
    En nu mijn temp gezakt is en de bekende krampen er al zijn...moet ik echt weer ff opkrabbelen....

Dus op naar nog meer nuchterheid..... ;)

4. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi,

Oh ja, dat herken ik hoor. Maar ik wil het niet meer. Ik ga me daar nu niet meer mee bezig houden. Het kost gewoon erg veel energie, en dat kan ik beter in de tuin stoppen :D ofzo. Tenslotte heb je iedere maand maar 20% kans. Tsja, dat is niet veel.

Liefs,
    Angel

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    balen sandra.. had het zo gehoopt dat jij goed zat deze maand.. nog even afwachten

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    vraag mij eigenlijk af of er ook meiden zijn die echt overtuigd zijn van de maand dat ze zwanger werden.
    Ik had voor ik stopte met de pil een ingeving dat het september zou worden, en ben nu ook echt overtuigd dat het deze maand raak ik.. stom he :rolleyes:

Deel Deze Pagina