Hoi dames Ben ondertussen 30 weken en sinds enkele weken is het zo dat ik 's morgens opsta met 1 soms 2 kleine vlekjes op mn shirt. Tot voor kort had ik het dus vooral 's nachts, maar nu krijg ik het ook door de dag en het begint ook meer te worden. Het is nog niet zo dat het door me bloes uitkomt ofzo, maar er zit toch elke dag een vlekje zo groot als mn tepel in mn BH. Gisteren voelde ik dat het zo wat nat was en toen ik keek hing er nog een drupje "vocht" aan mn tepel, maar het was echt helemaal doorzichtig. Maar de vlek in mn BH was wel wat wit-geel achtig. Is het normaal dat dit zo vroeg begint? Doorzichtig is? Moet ik nu echt al met kompressen enzo beginnen werken? Groetjes en bedankt x
ik zou idd die dingen kopen het is heel handig en het lek niet door je shirt heen dan... Volgens mij is het normaal dat het doorzichtig is... Ik heb het van mij eerste zwangerschap in de eerste maand gehad eerst was het ook doozichtig en daarna kwam er een beetje melk uit maar dat duurde maar 3 weken... toen ik moes bevallen had ik niets meer pas een week verder had ik een week las van lekkende borsten weer... eerst melk en daarna weeer doorzichtig..
Ik heb het al een tijdje en volgens de boekjes is het heel normaal. Ik heb het vooral 's nachts, maar overdag ook altijd een vlekje in mijn BH. Het is bij mij ook doorzichtig
ik had het rond de 20 weken al, toen heb ik er een poosje last van gehad, maar ik heb nu nergens geen last meer van. Ik heb toen ook van die kompressen aangeschaft, maar ik vond die dingen verschrikkelijk, je ziet ze bijna door je kleren heen. Dus ik heb toen gewoon een tissue gepakt, en die heel klein gevouwen, en die op mn tepel gelegt, nou dat werkte ook prima hoor..voor die paar drupjes..
hier lek ik ook sinds week 30 ofzo, af en toe een drupje, meestal doorzichtig vocht, maar soms ook echt geel. ik zie het maar als iets positiefs dat mijn borsten zich goed aan het voorbereiden zijn! overdag heb ik voor de zekerheid kompressen in, vooral als ik me in het openbaar begeef, thuis doe ik het met een doekje of laat ik het lekker lekken, zoveel is het nou ook weer niet
bij mij begon het op week 20 ,eerst ook doorzichtig en na een tijdje werd het gewoon echt oranje dikke melk iedere ochtend vlekken ter groote van een beschuit op mn shirt ook al droeg ik gewatteerde bh's ,ben dus snel begonnen met wattenschijfjes en nadien compressen nu dat ik bevallen ben produceer ik echt als een gek ,compressen lopen gewoon door dus als ik niet snel genoeg vervang ben ik tot op mn buik nat
Ik heb het al vanaf week 16 geloof ik, haha. Gelukkig heb ik er overdag niet zoveel last van, maar vooral 's nachts lekt het.
Bij heel weinig lekken, kan je ook een inlegkruisje klein knippen en die in je bh plakken. zie je niet en vangt toch het vocht op.
Hier begon t ook op week 20 al ongeveer en ik kan dus niet tegen de gewone zoogcompressen! Heb nu katoenen uitwasbare compressen gekocht van avent en ik heb lillypadz. Over die laatste ben ik heeeel erg te spreken! Zijn siliconenpadz die vacuum zuigen op je borsten waardoor ze niet lekken. Je hoeft snachts niks aan te trekken omdat ze blijven plakken en je ziet ze niet onder kleding, echt ideaal! 1 klein minpuntje... Als je t koud krijgt zeg maar dan kan t een wat raar trekkerig gevoel geven