Hoi! Tot voor kort ging ik iedere week met een vriendin en haar dochter naar Artis. Nu kan zij niet meer in verband met haar werk. Mijn andere vrienden hebben geen Artis jaarkaart en ook bewust geen kinderen of wonen te ver weg. Ik ga nu wel alleen met de kinderen, maar merk dat het toch minder leuk is om zonder andere volwassene en kind(eren) te gaan. Ik mis de aanspraak. Het lijkt me leuk om andere moeders met kind(eren) en jaarkaart te ontmoeten in Artis en te kijken of het klikt. Het gaat me dan vooral om de weekdagen maandag t/m donderdag. Vrijdag zijn de kinderen op het KDV. Ik heb gestudeerd (VU), ben getrouwd en werk nu als zelfstandige. Vroeger was ik actief bij D66 naast mijn studie, nu gaat mijn tijd vooral naar mijn tweeling van bijna 22 maanden, en af en toe een afspraak met een vriendin of feestje. Ik hoop andere mama's te ontmoeten die het ook leuk vinden om naar Artis te gaan met de kind(eren)! Gr. Troetelbeertjes
Wij hebben ook een jaarkaart en ik ben dus regelmatig te vinden tussen de aapjes (ook die op de glijbanen ). Jouw kinderen zijn net zo oud als mijn jongste, en ook in de rest van je persoonlijke beschrijving kan ik me wel vinden. Dus wat mij betreft kunnen we een keer afspreken. Donderdag is mijn vaste vrije dag, op de andere doordeweekse dagen zitten de kinderen op het kdv. Zullen we afspreken per PB?
leuk zo zeg Vriendin van mij woont in Emmen en heeft daar ook een Jaarkaart, lijkt mij super om zo vaak naar de dierentuin te kunnen met de dieren en speeltuinen e.d. veel plezier dames!
Leuk Bri! Ik stuur je vanmiddag een PB. BabeBabe, dank je en ja, ik vind een jaarkaart voor een dierentuin (en leuk pretpark als de Efteling) echt een aanrader. Toen ik klein was, hadden mijn ouders er een voor de Beekse Bergen (safaripark en toen ook nog pretpark met achtbaan en schip). Ik heb er als kind ook enorm van genoten.
Ik heb ook een Artis jaarkaart. Mijn vaste vrije dag is vrijdag (dus niet handig) maar ik wissel vaak met de donderdag of de woensdag. De kindjes gaan op maandag en dinsdag naar het kdv. Mijn jongste is van mei 2010! Oh.. misschien wel goed om te weten.. ik ben hartstikke oud (39...) Pb me maar als je dat wilt!
Cygnet, ik stuur jou ook een pb! Oh, ik ben zelf 32, hoop dat je dat niet te jong vindt Ik kom wel pas vanavond of morgen aan de pb's toe. Tot dan!