Haha Ja! Dat heb ik nu ook. Ik zal heel teleurgesteld zijn als ik ongesteld zou worden, want ik heb gewoon n bepaald gevoel erover, dat het raak is.
ik denk niet dat ik zwanger ben, heb zo'n gevoelige test gister gedaan en negatief, daarbij kwam ook dat ik gisteravond last kreeg van mn knieen dat is een teken dat mijn ongi eraan komt probeer het nog een keer in het weekend maar denk dat ik voor ronde 2 moet gaan
Probeer het nog eens over 6 dagen ofzo, Is nu ook nog veel te vroeg! Ik heb stiekem ook n test gedaan gisteren... Nog veeeeeel te vroeg natuurlijk hihi, maar kon t niet laten. Succes!
maar 29: ik heb matcare gebruikt, leeuwtje: laten we t hopen,ik voel me gewoon zwanger en mn buik joh die is nu echt dik, bij mn 1e had ik pas na 4 maanden deze vorm,maar goed
Ik zal heel erg voor je duimen! Probeer maandag nog eens te testen, mss heb je dan meer duidelijkheid! Ik zelf zit ook in onduidelijkheid! Ben zo bang om ongesteld te worden, omdat ik zoveel klachten heb nu, wat k normaal niet heb. Laat me wat weten als je weer getest hebt! Liefs Leeuwtje
ik denk dat ik mn verstand ergens uitgeplast heb, heb net clearblue getest ( ik weet t nog te vroeg) gaf uiteraard niet zwanger aan,maar na het teststaafje eruit gehaald te hebben een lichte(duidelijke) 2e streep gezien,ik heb van mensen begrepen dat je niet vanuit het teststaafje mag gaan he? ik wordt gek!