Na mijn eerste ronde ben ik netjes ongesteld geworden precies op de dag dat ik normaal ook ongie zou worden met pil. Cyclus van 28 dgn, ben ik heel blij mee. Nou heb ik een aantal vraagjes: - Kan het ontpillen nu alsnog komen? Dat mijn cyclus alsnog kan veranderen? - Ik ben nu maar 3 dgn ongesteld geweest terwijl dat normaal (met pil) zeker 4 tot 5 dgn is. Heeft dit effect op mijn ei? Alvast bedankt! Liefs!
Die eerste kan ik je antwoord opgeven. JA, je cyclus kan alsnog veranderen. (zie die van mij). Het kan soms wel een half jaar duren voordat je pil af bent zeg maar. Vraag twee weet ik niet zeker. Maar naar mijn weten heeft het geen effect op je ei. liefs
1) Ja je kan altijd nog ontpillen. Eerste maand werd ik netjes ongesteld en gelijk heel veel maar wel op dag 35. Maar de 2e maand werd ik amper ongesteld echt heel weinig en heb veel bloed verlies tussen door in me cyclussen. 2) Het maakt niet uit hoelang je ongesteld bent. De hoeveelheid heeft denk ik wel iets te maken met geen eisprong hebben als je heel weinig ongesteld bent. Want ik heb namelijk nog geen eisprong gehad na de 35 dagen cyclus en ben heel licht ongie. Wat je wel kunt doen, je kunt gaan tempen om je ei op te zoeken..
Ik temp al en heb afgelopen cyclus mijn ei zeker gehad, gelukkig. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
hallo allemaal ik heb vanmorgen getest en als iemand ff snel zou kijken zouden die gene zeggen hij is negatief als ik er een foto van zou maken zou je niks zien zouden de mensen hier zeggen ik zie geen + je... maar als ik zelf kijk en ik kijk heel erg goed op mijn test van cb zie ik heeeel heeel heeel erg vaag toch een verticale streep ... maar ik beschouw hem als negatief.. want ik ben bang dat ik denk en wil dat ik hem zie (ik zie het alleen in het dag licht of heel dicht bij een lamp... dus misschien zie ik het wel maar is het een voor gedrukt lijntje ofzo..) nu heb ik sinds vandaag ook last van krampen in mijn baarmoeder net zoals ongi krampen alleen heb ik het veel minder pijn normaal lig ik tijdens mijn ongi krom van de pijn nu niet alleen vanmiddag maar dat na dat ik seks had gehad.. ik heb nu ook alleen met afvegen elke keer na een toilet bezoek (plassen) wat roze slijm/afscheiding/(bloed?) op mijn wc papiertje en 1x een drupje in mijn slip .. het lijkt op waterverf en dan licht roze/roze.. er zitten dus geen stolsels in en het is gemengd met slijm als je in je vruchtbare tijden zit.. ik ben nu 4 a 5 dagen overtijd als ik zwanger ben is dit normaal? ik lees veel van dat mensen dit ook hebben maar lees dan weer niet dat ze daarbij ook lichte ongikrampen hadden.. ben erg zenuwachtig en weet geen raad ja testen nog een keer testen dat ga ik uiterraard ook doen maar dan pas over 4 dagen als ik tussen tijds dan nog niet ongi ben geworden natuurlijk... weet iemand wat dit is? ik heb het sinds gister avond en vandaag dus niet voor mijn nod...
Jee een heel verhaal zeg. Misschien moet je even met punten en/of komma's schrijven dan word het wat duidelijker. Ik heb i.i.g gelezen dat je wat 'bloed' kan verliezen bij een innesteling maar of dat bij jou van toepassing is weet ik niet. En ik heb ook gelezen dat meiden ongiekrampen hadden toen ze zwanger waren, wss innestelingskrampen. Het is alleen vervelend dat veel ongie-kwaaltjes en zwangerschap-kwaaltjes zoveel op elkaar lijken. Het enige wat je kan doen is over een paar dagen nog een keer een testje doen. Ik duim i.i.g voor je!