Dag allemaal, Mijn vagina was vorige maand op een gegeven moment een beetje geiriteerd bij het klussen, een beetje pijnlijk en na het klussen zat er een beetje rozig op het wc papier. Daarna twee dagen later weer geklust en nog rozer. De volgende ochtend was ik ongesteld. Nu had ik dat afgelopen zaterdag en zondag weer, irritatie en rozig op het wc papier. Dus ik zal waarschijnlijk morgen wel ongesteld worden. Vanaf wanneer moet ik nu mijn ongesteldheid rekenen? Vanaf het moment dat er rozig spul komt door het klussen (het wordt als het ware naar buiten gehaald) of het moment dat er echt rood bloed komt? Groetjes Fiorentien
Ik had dit toen ik de pil gebruikte trouwens nooit. Het kwam zeg maar ineens, zonder voorbode en daarvoor was het klussen ook niet pijnlijk. Oh ja ik heb deze maand maar 1 dag kunnen klussen want ik was op vakantie in Marokko bij mijn schoonfamilie. Groetjes Fiorentien
ik heb ook pas sinds ik met de pil ben gestopt een paar dagen voor de duivels echt komen wat roze of bruin slijm... hoef je je verder geen zorgen over te maken hoor (zei mijn HA).... Chrizzzy
Draag wel maandverband maar nog steeds niet ongi, wel veel gelige afscheiding? Wat kan dit betekenen? Komt het nog of wat? Groetjes Fiorentien
hoi dames pas beginnen met tellen als er helderrood bloed is... en 1 keer klussen kan genoeg zijn hoor!! als het maar op het goede moment is.. ik had vorige mnd maar 2 keer geklust 1 keer 3 dagen voor het ei en en keer 1 dag voor het ei en DIE ENE DAG VOOR HET EI wat het raak!! ..
De klusdag(en) was (waren) de 27e en 28e juli toen waren we 1 nacht in een hotel. Dat was dag 22/23 van mijn cyclus. Het rozige kwam ongeveer op de 9e en 10e dag na het klussen? Ik wilde net tampons halen maar hier in de buurt van werk geen supermarkt. Straks op weg naar huis dan maar (een tampontest lijkt me namelijk een goed idee?) Groetjes Fiorentien
Ik heb dus een tampon ingedaan, wel ongeveer anderhalf uur laten zitten en toen ik hem er uit haalde zaten er kleine rode vlekjes op. Maar echt superweinig. Ik had zaterdag al roze op wc papier. Is toch wel vreemd dat mn ongie nog steeds niet doorzet? Of is het misschien iets anders? Advies please! Groetjes Fiorentien P.S. Ook al twee dagen niet geklust want ik dacht dat ik ongie was!
en tampontest zegt echte helemaal niets... ik heb de afgelopen ronde (zondag) elk uur op het toilet gezeten, en constant met 2 vingers rond mijn baarmoedermond gevoeld of er al wat zat aan te komen, maar helemaal niets behalve dik wit slijm, en zo plotsklaps 's avonds om 9 uur, krampjes en of ik wat voelde lopen en ja hoor daar waren ze .. tis trouwens ook helemaal niet goed een tampon in te doen als het niet nodig is....kun je nog beter met je vingers rond je baarmoedermond voelen.... en wat betreft klussen tijdens de ongesteldheid...er zijn er genoeg die zwanger zijn geworden tijdens de menstruatie
Nou de duivels zijn vanochtend gekomen hoor! Gisteren geklust omdat ik toch nog niet ongie was. Verder draag ik al 4 jaar geen tampons meer omdat ik een aantal keer flinke blaasontsteking heb gehad (ik wist toen niet dat je na de seks altijd naar het toilet moet gaan). Vrouwen hebben een kortere urinebuis dus die zijn gevoeliger. Na die blaasontstekingen ben ik veel meer gaan opletten met naar de wc gaan, ik draag dus geen tampons meer en ik probeer me na het klussen ook met water te wassen en soms te douchen. In mijn geval kan ik niet klussen tijdens de ongie omdat ik moslima ben en je volgens de Islam niet tijdens menstruatie seks mag hebben. Heb deze ronde maar 1 keer geklust by the way dus had een heel kleine kans. Ik vind wel apart dat ik dus 5 dagen van te voren al voel dat ik ongesteld ga worden. Waaraan ik het trouwens ook merk is dat ik superveel dorst heb. Dat had ik vroeger ook al. Groetjes Fiorentien
Nou het is maar goed dat de gekomen zijn. Heb je weer wat zekerheid. Op naar de volgende ronde.... Succes.