Wat voel je bij ontpillen... Ik heb het gevoel dat eten in mijn keel blijft steken, vol gevoel, mijn buik voelt mega opgeblazen, ik ben moe (futloos),... Is dat ontpillen of zijn dat andere symptomen?
uhm kan of zin dat je zwnager bent of dat je aan het ontpillen bent.. ik zelf voelde me niet echt lekker bij ontpillen en mn menstruatie bleef 4 weken uit...
hallo soms weet je het verschil niet tussen ontpillen of effectief zwanger zijn afwachten hihi ook al is dat moeilijk
Wat je vaak leest en hoort is dan ontpillingsverschijnselen heel veel op zwangerschapsverschijnselen lijken .... L.sybje
Ik had met ontpillen echt erge last van hoofdpijn en was duizelig. Ik voelde me niet echt fijn, maar ik weet eigenlijk niet of ik ondertussen nog steeds aan het ontpillen ben...
Ik heb last van opgeblazen gevoel, droge mond, bij vlagen misselijk, links onder in mijn buik soort van krampen en duizeligheid. Ik heb gekeken wat de verschijnselen van ontpillen zijn, maar die staan bijna gelijk aan de symptomen van zwangerschap. Het is dus maar afwachten. Lastig he
Hoi 2 maanden terug gestopt met de pil en ook van die verschijnselen. Opgezzte buik en hoofdpijn. omdat ik bij mijn dochtertje ook meteen zwanger was dacht ik dat dat nu weer zo was.Ik had nu wel een sterker pil m50 ipv m30. Achteraf dus aan het ontpillen. Ik voel me nu doodnormaal en ben ook bang dat het deze maand niet gelukt is. Nog 1 week en dan testen. Groetjes Linda
Dan heb ik ontpillings verschijnselen denk ik... Kan me niet voor stellen dat ik na 1 maand al zwanger ben
Zou natuurlijk kunnen Even afwachten maar. Maar die ontpillingsverschijnselen zijn bij iedereen anders, dus tsjah, het kan zowel ontpillen als zwangerschap zijn.