Sensitest...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cindy31, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hoe betrouwbaar zijn de zwangerschapstesten en de ovulatietesten van Sensitest?

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik heb deze ronde met alle twee getest zowel de ovu- als de zwangerschapstest en je ziet mijn resultaat 5 weken en 5 dagen zwanger.
    Suc6 ermee ;) :D .

Groetjes Jessie33

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Cindy,

Ben ook deze maand begonnen met ovu-testen. Ik heb de goedkoopste ovulatie testen besteld bij sensitest em die werken prima!
    Mijn test streep was paarser als het controle streepje. Duidelijker kan niet toch? Dus ik vind ze wel betrouwbaar.

4. Niet meer actief

Hoi Hoi!

Ik heb ook altijd de testen van sensitest gebruikt, voor mijn laatste 2 zwangerschappen, ben er altijd uiterst tevreden over geweest!

liefs Pjetje

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik gebruik ook sensitest en dat bevalt me prima!

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ovu testen zijn prima, die midstreams(romed) vindt ik kl*te testen.....ondanks al die verhalen van vrouwen die veel te vroeg positief hebben getest hun banner al direct aan hebben gepast en later naar het mk forum verhuizen kan ik heus wel begrijpen dat er genoeg zijn die het goede testen vinden omdat deze wel een goede zwangerschap aangaven...

maar uit alle verhalen her en der gelezen te hebben (waaronder mijn eigen ervaring) zeg ik ga voor zeker en koop als je wilt weten of je zwanger bent de cb's of predicotor....(tuurlijk kun je ook eerst met die testen en is deze positief dan na nod mits menstruatie uitblijft die cb ertegenaan gooien)

succes

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb zowel de zwangerschapstesten als ovulatietesten gebruikt en heb er een positieve ervaring mee. van de ovulatietesten gebruikte ik de dipstick en van de zwangerschapstesten zowel de midstream, cassete en de dipstick. ze zijn voordelig en makelijk in gebruik

8. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik koop ze ook bij Sensi!
    Ben nu bezig met de ovu's ervan, hoop dat ze bij mij ook werken!
    Heb tot vandaag toe nog geen posi-ovu test. Maar dat kan nog komen ;)

Deel Deze Pagina