Hoe betrouwbaar zijn de zwangerschapstesten en de ovulatietesten van Sensitest? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb deze ronde met alle twee getest zowel de ovu- als de zwangerschapstest en je ziet mijn resultaat 5 weken en 5 dagen zwanger. Suc6 ermee . Groetjes Jessie33
Hoi Cindy, Ben ook deze maand begonnen met ovu-testen. Ik heb de goedkoopste ovulatie testen besteld bij sensitest em die werken prima! Mijn test streep was paarser als het controle streepje. Duidelijker kan niet toch? Dus ik vind ze wel betrouwbaar.
Hoi Hoi! Ik heb ook altijd de testen van sensitest gebruikt, voor mijn laatste 2 zwangerschappen, ben er altijd uiterst tevreden over geweest! liefs Pjetje
ovu testen zijn prima, die midstreams(romed) vindt ik kl*te testen.....ondanks al die verhalen van vrouwen die veel te vroeg positief hebben getest hun banner al direct aan hebben gepast en later naar het mk forum verhuizen kan ik heus wel begrijpen dat er genoeg zijn die het goede testen vinden omdat deze wel een goede zwangerschap aangaven... maar uit alle verhalen her en der gelezen te hebben (waaronder mijn eigen ervaring) zeg ik ga voor zeker en koop als je wilt weten of je zwanger bent de cb's of predicotor....(tuurlijk kun je ook eerst met die testen en is deze positief dan na nod mits menstruatie uitblijft die cb ertegenaan gooien) succes
ik heb zowel de zwangerschapstesten als ovulatietesten gebruikt en heb er een positieve ervaring mee. van de ovulatietesten gebruikte ik de dipstick en van de zwangerschapstesten zowel de midstream, cassete en de dipstick. ze zijn voordelig en makelijk in gebruik
Ik koop ze ook bij Sensi! Ben nu bezig met de ovu's ervan, hoop dat ze bij mij ook werken! Heb tot vandaag toe nog geen posi-ovu test. Maar dat kan nog komen