Hoi allemaal, Zoals jullie kunnen zien ben ik nog maar heel pril zwanger. Ik heb het boek "zwanger worden" van Marielle Croon gelezen toen ik zwanger wilde worden en nu ben ik op zoek naar boek dat gaat over vanalles en nog wat dat te maken heeft met het zwanger zijn. Heeft iemand van jullie een tip? Bedankt alvast! Liefs Marleen
ik heb 'veilig zwanger' in de kast staan en we zijn daar allebei er enthousiast over. heb ook de 9 maanden agenda hiervan. wil nog de 'veilig bevallen' versie, heb ik bij de vk al even ingekeken en ook weer erg prettig lezen, nuchter met goede tips.
het boek 'veilig zwanger' is van Beatrijs Smulders en Mariel Croon. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ction=BOOK
was em er net aan het bijpakken haha ik heb deze ook via bol besteld en ben erg tevreden. de agenda lag bij babyplanet. velig bevallen zoek ik nog, ik denk wel bij de betere boekhandel
''je bent zwanger'' (te vinden op bol.com) Erg fijn en helder boek over je hele zwangerschap. Ook staat er per week in wat er in je lichaam gebeurd. Verder lees ik nu veilig bevallen van beatrijs smulders en veilig door de kraamtijd ook van beatrijs smulders. Allebei aanraders!
hey, die laatste ken ik niet! als ik voor veilig bevallen in de boekenwinkel ga neuzen zal ik mijn ogen ook eens open houden voor die
Ik heb Veilig Zwanger en Veilig Bevallen allebei bij de bibliotheek geleend. Wel zo goedkoop! Veilig bevallen heb ik vandaag nog verlengd, kan ik hem nog even inkijken tot aan mijn eigen echte bevalling! Verder heb ik bij de bibliotheek nog veel meer boeken geleend over zwangerschap en bevallen, maar de titels weet ik niet meer uit mijn hoofd.
Ik heb gekozen voor "je zwangerschap van maand tot maand" van Jacqueline Bouwmeester Hoewel het niet mijn eerste kind is vond ik het een intressant boek. Alles wordt per maand beschreven: wat je die maand kunt verwachten, hoe je baby groeit (met tekeningetjes), hoe jij je kunt voelen , welke ongemakken je kunt beleven en wat je die maand moet regelen of waar je aan meot denken. Ook staan er lijstjes in wat je écht nodig hebt voor je baby, bevalling e.d. Ook staan er stukjes van vrouwen in over ervaringen e.d. Een erg leuk boek! http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ASWY9MDZ4= Ik lees er eigenlijk wel bijna dagelijks een stukje in. gr, Evalyn
ik krijg het niet voor elkaar de juiste url op te plakken. eh..ik denk dat je hem misschien zelf even op moet zoeken.. sorry.. gr, Evalyn
ik had zwanger van ouders van nu, erg leuk, misschien wat beperkt qua info. Veilig bevallen van Smulders had ik ook, goed boek.
ik heb alleen "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"gekocht van kluun.manlief vind hem wel grappig. zelf zoek ik alles op internet op
Die is zeker leuk. Maar daar staat weinig nieuws in. Maar het boek veilig zwanger is nog niet uit.... Tenminste ik zie bij de bruna dat het pas in september uit komt.