Misschien een stomme vraag, ik heb 3 dagen geleden mijn ei gehad, tenminste, ik voelde toen niet aan 1, maar aan 2 kanten steken.. Hetzelfde als de maand ervoor alleen toen aan een kant. Mijn banner gaf aan dat ik een dag later mijn ei zou krijgen... Dat loopt dus redelijk gelijk... Maar wat ik vanaf gisteren voel is voor mij heel vreemd, het begon met steken onderin mijn buik. Ik moest werken en kon het niet van me afzetten aangezien ik dit de hele dag heb gevoeld. S'avonds had ik niet echt bloedverlies, eerder bruin met heel klein beetje rood.. ook niet echt roze... Ik schrok er echt van, heb nml nog nooit eerder zomaar een bloeding gehad zolang ik me kan herinneren, niet met pil, spiraaltje of helemaal niks.. Ik had slaapdienst op mijn werk en slaap dan nauwelijks, toen ik vanmorgen na 2 uur slaap wakker werd was ik kotsemisselijk, zo erg dat ik eerst een tijd stil heb moeten zitten, ik dahct eerst dat ik gewoon heel moe was tot ik meer wakker werd, hierna trok het langzaam weg.. Ik ben ook echt nooit misselijk, kan me niet herinneren dat ik ooit misselijk ben geweest of heb moeten spugen.... Mij lijkt het voor een eventuele innesteling nog erg vroeg, 2 dagen na ei, maar zou dat toch kunnen? Ik vraag me nu ook af wat cystes precies zijn, hoe je deze herkent etc, wordt je daar ook misselijk van en kun je daar ook bloedverlies door krijgen.. Heeft iemand een idee? sorry voor mijn lange verhaal, maar ben beetje de kluts kwijt en kan hem niet vinden :S groetjes Ele
He meid echt duidelijkheid kan ik je niet geven eigenlijk. Ik heb een aantal jaar terug ook cystes gehad (PCO) Ik voelde dat door een soort zeurende stekende pijn in mijn onderbuik, maar niet misselijk. HA zei dat wanneer er echt 1 knapte je dat echt wel zou voelen door de pijn. Dit gelukkig nooit gebeurd. Denk ook niet dat er dan echt bloed meekomt want er zit vocht in. Nu heb ik 2 dagen terug voor het eerst bewust eipijn gehad waarvan (in die zin dat ik nu met Clomid enz wist dat ze aan het groeien waren) en eigenlijk voelde ik nu ook een zeurderige pijn, maar zonder de steken. Misschien wel te vroeg voor innestelingsbloeding (maar he de wonderen zijn de wereld nog niet uit), lijkt me eerder dit dan een cyste. Succes, ben benieuwd
Dank je voor je reactie, ik las zojuist dat je ook kunt vloeien na een ovulatie, dat had ik nog niet eerder gehoord. Daar houd ik het maar even op, en misschien is het wel een of ander raar griepje, we zullen zien, iig dank je wel..
Als ik het zo lees, denk ik dat het met je eisprong te maken heeft. Tijdens je eisprong kun je wat bloedverlies hebben, buikpijn en misselijkheid kunnen ook voorkomen. Voor een innesteling is het veel te vroeg, dat is pas een week tot 10 dagen na je eisprong. Een cyste voelt heel anders, weet ik uit eigen ervaring. Dan heb je een uitstralende drukkende pijn in je zij, dat voelt heel anders dan een eisprong of een naderende ongi.
Een geknapte cyste voel je wel! Tot aan de operatiekamer heb ik gegild dat ze van mij part het hele zaakje eruit mochten rukken Aangezien wij heel graag kinderen willen, kun je misschien voorstellen dat het erg pijnlijk was. Ben ook erg blij dat het 'zaakje'er nog zit en dat ze niet naar me geluisterd hebben Gewone cystes voel ik 9 van de 10 keer niet eens, maar zien we pas op een echo. Ze zijn compleet onschuldig en verdwijnen met je menstrautie. Soms een wat zeurend gevoel, maar geen heftige pijnen of misselijkheid. Bijna alle vrouwen hebben weleens een cyste, maar weten dit niet eens. Voor een innesteling lijkt het bij jou nog erg vroeg en ik denk ook gewoon je ovulatie. Na het springen van het follikel komt er vloeistof vrij wat voor krampen en steken onder in je buik kan zorgen.