Wat voel je tijdens eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stoetel, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

sorry 2 x gepost :oops:

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

IK heb rond de dagen van mijn eisprong altijd krampen, dat begint zo rond vier dagen voor m'n ei. Op de dag van mijn eisprong giga krampen. Soms nog erger dan voor mijn ongi.
    Deze ronde met ovu testen gecontroleerd en klopt als een bus! Precies op de dag van positieve ovu test mega krampen! Leuk om te zien! :D

Voel trouwens altijd steken aan de rechterkant.
    Slijm is ook duidelijk aanwezig! Van wit gaat het naar doorzichtig.

Dan beginnen mijn borsten ook beurs aan te voelen en krijg ik steken in borsten rond ei. Lijken ook wel een cupmaat te groeien!
    Borsten voelen dan beurs tot ik ongi ben geworden.

Liefs Dib

3. music4life

music4life Niet meer actief

nou ik heb heel veel pijn gehad en heel veel bloed...het duurde 3 dagen

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ik voel er ook helemaal niks van

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Heb ook een krampachtig gevoel rond eisprong, altijd links onder, veel slijm en opgeblazen gevoel in mijn buik (buik is letterlijk dikker).
    Deze afgelopen eisprong voor de verandering helemaal niks gevoeld, en ook weinig tot bijna geen slijm..... :rolleyes:

Groetjes Vanilia

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik voel me op de dag dat ik vlg mij mijn eisprong heb de hele dag een beetje misselijk. En zo'n 2 dagen ervoor heb ik dat vruchtbaar slijm en kan ik ook de hele dag alleen maar aan sex denken. :oops: Is er soms nog iemand die dat heeft? Dat is voor mij altijd de grootste aanwijzing dat we aan de bak moeten.

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik voel hem ook elke maand.....inderdaad pijn aan allebei de kanten op aan een kant...
    En ik heb het idee dat alles beurs is van binnen....te grote passen lopen doet zeer, zitten doet zeer en klussen doet ook zeer (niet te diep)

Op zich wel handig dat je het voelt natuurlijk :D

Groetjes Debby

8. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames.

Als ik alle antwoorden zo lees,
    dan denk ik dat ik op dit moment mijn eisprong voel. :pale: auw!
    En dan klopt het ook nog met de banner.
    Nu maar hopen dat het raak zal zijn. :)

9. ik merk het nooit ergens aan eigenlijk.. als ik deze maand ongesteld word dan ga ik echt goed opletten volgende maand!

10. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    België
    had vandaag mega opgeblazen gevoel en steken links in mijn buik, echt enorm. Deed veel pijn maar ik hoop dat het een eisprong was maar aangezien ik op 27/12/07 een curettage heb gehad vrees ik dat het iets anders was...

11. Sunnyangel

Sunnyangel Actief lid

24 nov 2007
    104
    0
    0
    ik voelde vorige keer een zeurend gevoel helemaal onderaan net boven mijn schaamstreek ( tussen mijn bekken in zeg maar) Dit was een soort vreemde spierpijn vond ik dan.
    Het vrijen was een week lang ook heel gevoelig, ik voelde het in de week van 13 dec en op de 13e zelf had ik toen ook ontzettend veel slijm. op 28 dec ben ik ongi geworden.

Kan dit dan mijn eisprong geweest zijn?

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Ben aan het meelezen. Ik heb nu ook pijn links in mijn buik. Doet ook zeer. Heb dit vaker gehad, maar niet iedere maand. Vorige maand niet bv.
    Toen heb ik rechts mijn eisprong gehad (echo in zkh). Zou deze pijn dan mijn eisprong zijn en dat ik die alleen links voel. Zitten doet zeer en vlug lopen ook. Ook moet ik meer plassen en doet die zeer. na 1 a 2 dagen is het helemaal over.
    Volgens de calculater met een cyclus van 30dagen zou ik inderdaad vandaag mijn eisprong hebben.
    Misschien toch maar even klussen, ondanks dat we het gisteravond ook gedaan hebben.;)

Groetjes MarielleB

Deel Deze Pagina