wat voel jij aan je borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Daantje57, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    :$

en aan die van mij is dus helemaal niks te zien.. raar toch he hoe verschillend het is...

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi Hoi

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Ik zag deze topic en wilde toch ook wel even reageren.
    Ik ben nu 6 weken zwanger en merk eigenlijk sinds een dag of 2 dat ik echt gevoelige borsten heb.
    Had al even last van mijn tepels en verder niks
    Sinds een dag of 2 merk ik als ik sta te douchen en me inzeep dat ze heel erg gevoelig zijn, en een stuk steviger zijn net of ze vol zitten :).
    Nu heb ik van mezelf vrij stevige borsten maar nu voelt het anders
    Ook vanavond toen ik mijn vriend omhelsde deed het zeer.
    Maar verder met lopen of wat dan ook heb ik er geen last van, puur bij het aanraken

3. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn borsten zijn dus echt al meer dan een cup maar gegroeit. heb het idee dat de vorm iets anders is. er zijn avonden bij dat ik mijn bh moet aanhouden met slapen omdat ze gewoon te pijnlijk zijn. ze zijn erg gespannen , tepels erg gevoelig.

en ik ben misselijk hahaha.. naja .. heel veel het zuur.. maar dat is weer een ander probleempje he.. :)

4. Ingelke87

Ingelke87 Actief lid

18 okt 2011
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pijnlijke borsten was het eerste symptoom wat ik had. Als ze bewegen doen ze pijn. Nu nog steeds, als ik in bed lig en me draai en ze vallen dus de andere kant op :p Borsten zijn ook wel iets gegroeid al. Nog niet zoveel als ik had gehoopt :D

Ook zijn de tepels heel gevoelig. Kan ik echt geen aanraking aan verdragen!

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Bij de eerste zwangerschap er voor mijn test al last van gehad. Nu ben ik weer zwanger en wel 7 weken maar heb nergens last van. Ja, er komt wat vocht uit mijn tepels, ook wat wittig wat op melk lijkt. Nu is het niet zo lang geleden van de eerste en duurde het ook even voor ik droogstond maar nu alweer, dat bied weinig hoop in de zomer haha

6. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Gefeliciteerd!!

Mijn tepels zijn erg gevoelig bij aanraking en verder af en toe wat steken en gespannen gevoel. En ze zijn wat groter.

7. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Hier ook vanaf het allereerste begin pijnlijke borsten. In het begin waren ze helemaal pijnlijk, werd ik snachts zelfs wakker van. Inmiddels zijn alleen nog mijn tepels zeer gevoelig. Er langs strijken met mijn arm als ik niks aan heb is écht niet prettig en als ik naar buiten ga, de kou in, raken ze helemaal geirriteerd! Prikkend en branderig, maakt niet uit hoe warm ik me aankleed. Maar zodra ik ergens kom waar t weer warm is, is t over. Overigens zijn mijn borsten ook een stuk gegroeid en veel steviger.

8. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ze voelen heel gespannen en zijn al redelijk wat gegroeid!
    Vooral 's morgens heb ik heel veel last van mijn borsten bij het opstaan. Ze voelen ook heel zwaar aan. Verder zie ik gewoon de blauwe adertjes door mijn borsten en tepels lopen.

9. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Heb over het algemeen niet zoveel last van mn borsten. Tepels zijn alleen wat gevoeliger en tijdens het wassen onder de douche is alles wat gevoelig.
    De aders zie ik idd ook al steeds beter! Vind t niet erg allemaal, teken dat mn lijf doet wat t moet doen :)

10. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    ook hier gevoelige borsten, en grotere tepels. ik geniet ervan.. allemaal goede tekens!! xx

11. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 7 a 8 weken enorme gevoelige borsten! Ik slaap altijd op mijn buik, maar dat was toen ook niet mogelijk. Ze waren in de loop van mijn zwangerschap ook 1 a 2 cupmaten gegroeid.
    Nu ik ongeveer 8 weken zwanger ben zijn ze een beetje gevoelig, maar nog niet pijnlijk. Wie weet moet dat nog komen of blijft het gewoon zo.

12. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nu.. heel gevoelig/veel pijn;) (op de 1 of andere manier komt dat in de avond opzetten)

En ze zijn ontzettend gegroeid, in zo'n korte tijd..

Maar oh, wat heb ik dat er graag voor over :D

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ben bijna 6 weken zwanger maar had vanaf de 3e week al last.
    Pijnlijke tepels,pijnlijke borsten soms zo erg dat ik alleen op mijn rug kon slapen (ben zelf een buikslaper).

Als ik op de bank lig vind de hond het fijn op me te liggen, ze vindt het ook heel vreemd dat dat nu echt niet kan hahaha

Deel Deze Pagina