wat voel jij tijdens je eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lillyenco, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Pijn kan voorkomen voor de eisprong(follikel groeit),tijdens(follikel
    knapt) en na de eisprong voorkomen.(doordat de follikel knapt kan er
    een pietsie bloed in de buik terecht komen)
    Door de vele echo's die ik heb gehad weet ik dat mijn follikels altijd
    groot waren en ik zit aan een hoge dosering bloedverdunners dus
    ik voel een eisprong heel duidelijk.

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, bedankt voor julie berichtjes,

Ik heb op woensdagavond wat lichte steekjes gevoeld achter mijn schaambot, en donderdag was het bijna de hele dag ongi krampen,( heb met kruik op mijn buik op de bank gelegen alles deed zeer! vrijdag was het met vlagen en s avonds was het ineens weg...zaterdag ochtend had ik het heel kort en nu voel ik het niet meer... GELUKKIG MAAR! Wat was dat pijnlijk zeg!

Aangezien ik dus al 7 maanden geen eisprong heb gehad weet ik ook niet hoe het voelt.. ik vermoed dat ik nu een eisprong heb gehad... Woensdagochtend ga ik bloed prikken en dan weet ik vrijdag of ik hem heb gehad. We hebben afgelopen week elke dag geklust, gisteravond voor het laatst. Dus daar moet het niet aan liggen!

oh ja, ik heb geen vruchtbaarslijm gezien, wel had ik een klein beetje witverlies ( kon dr geen draden van trekken) en was vrijdag heeeel vochtig!

ik hoop zo dat ik een eisprong heb gehad...

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou ik moet zeggen..normaal voel ik alleen wat steekjes links of rechts of een zeurend gevoel.. maar afgelopen maand had ik op 31 mei de hele avond onwijze ongipijn.. ik dacht aan een evt innesteling omdat ik dacht dat ik mijn ei al gehad.. achteraf werd ik met 3 dagen overtijd pas ongesteld.. dus als ik terugreken zou die pijn heel goed bij een eisprong passen op 31`mei..

Heb nog niet eerder zo gevoeld, maar t zou wel kunnen....

4. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    ik voel ook nooit iets, heb gister vreselijke lage rugpijn gehad, het was zo pijnelijk dat ik wel kon janken. ook mijn bekken deden vreselijke pijn..

Ik zelf heb ook PCO dus weet nooit wanneer ik vruchtbaar ben. Zie mijn handtekening voor mijn cyclusduur

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Kan het ook zijn dat je echt een dag of 5 last hebt van een eisprong?
    Ik heb namelijk sinds donderdag flinke steken aan de linkerkant en ook krampen. Vrijdag en gisteren was t heel heftig en voelde ik t de hele dag. Nu is het minder aanwezig, maar voel t toch wel in mn buik. Gekke is alleen dat de ovu-testjes nog steeds negatief zij (wel streepjes, maar niet donker genoeg).
    Dus als dit mijn ei-sprong is, dan is ie zeer pijnlijk!

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina