Ovulatiebloeding

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bibi26, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Sorry dames, ben ik weer. :) Heb van de week hier mijn testen geplaatst en aan de testen en mijn temp te zien was mijn ei woensdag. Nu heb ik sinds gisteren last van bloedverlies. Eerst helderrood met slijm (sorry voor het onsmakelijke), gisteren middag niks en nu sinds gisteren avond licht roze/bruin verlies. Is dat normaal bij een ovulatiebloeding? En hoelang kan zo'n bloeding duren? Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft want het maakt me wel onzeker.

2. music4life

music4life Niet meer actief

als je woe je ei had en je verliest sinds gister bloed kan dit een innestelings bloeding zijn! wacht nog een week en dan even testen,,spannend!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nee toch, meteen na een dag al een innesteling, kan dat? Want ik bedoel mijn ei afgelopen woensdag hè. Heb nog wel kunnen vinden dat een ovulatiebloeding ook enkele dagen kan duren dus denk toch dat het dat is...Maar bedankt voor je reactie!

4. music4life

music4life Niet meer actief

oh okee dus je kan ook bloeden van je eisprong??? wist ik niet ,,wel van je innestelings bloeding,,ik heb er geen ervaring mee meis! hoe is het nu met je?

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nog steeds bloedverlies. :( Ook al schijnt het geen kwaad te kunnen, het mag nu wel stoppen want ik vind het wel een beetje eng...

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    okee wat raar meis, kan me voorstellen dat je t raar vind.. als je nou morgen nog bloed kun je altijd ff bellen naar je dokter toch?

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat is zo ja, maar denk dat de dokter ook wel zal zeggen dat het geen kwaad kan. Dan moet ik waarschijnlijk toch afwachten tot ik weer ongi wordt en dan kijken of de volgende cyclus weer normaal is. Toen ik aan de pil was heb ik dit ook één keer gehad en toen ging dat ook zo. Als je het niet vaak hebt schijnt het niet erg te zijn. Ben alleen bang dat ik niet zwanger kan raken als het blijft bloeden.:(

Deel Deze Pagina