Wel of niet testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniem1987, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Mijn laatste ongesteldheid was 11 oktober begonnen.
    Kan ik al een test doen of zou dat te vroeg zijn?
    Ik heb geen testen in huis anders was ik allang eerder in de verleiding gekomen en dat is zonde van het geld als je het telkens te vroeg doet.
    Als jullie denken dat ik al een testje kan wagen, ga ik er vanmiddag gelijk 1 halen. Kan haast niet wachten...
    Ik voel me totaal niet zwanger trouwens. Maar ook geen buikpijn van ongesteldheid dat eraan komt ofzo. Ik vind het zo spannend.

Groetjes

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    je zit nu volgens mij dan op dag 29 als je vandaag ongie word heb je een cyclus van 28 dagen ik weet niet wat je normaal hebt?

3. Niet meer actief

ligt er aan hoelang je gestopt bent?

4. Niet meer actief

ik zou gewoon wel ff testen dan,als je dan niet in de spanning zit

5. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Ik zit pas in de 2e ronde. Als ik dus toch ongi word ga ik de 3e ronde in.
    Mijn vorige cyclus was 30 dagen.
    Maar volgensmij als mijn cyclus weer langer is heb ik verkeerd geklust. (maar weet ik niet zeker)
    Erg druk geweest deze maand en dan komt het er niet altijd van.
    Maar als mijn cyclus toevallig al wel op orde is en toch 28 dagen was, dan zou een test al mogelijk zijn toch?

6. Niet meer actief

Je moet uitgaan van je langste cyclus van het laatste half jaar.
    Dat betekend dus dat je de 30 dagen aan moet houden en dus 10 nov kan testen.

7. Niet meer actief

ikdus heb je al even een bloedtestje gedaan bij de doc?...dagen duren nu lang he?

8. Niet meer actief

Nee ik ga pas 20 nov naar de dokter als ik nog niet ongesteld ben.
    Want een cyclus van 7 weken werkt ook niet echt mee aan een zwangerschap.

En dit is pas de eerste maand zonder pil, dus het kan ook eventjes duren voor ik ongesteld word.

9. Niet meer actief

jeetje en nog geen test gedaan ook?wat een onzekerheid he

10. Niet meer actief

jawel vrijdag en afgelopen maandag.
    Nu ga ik pas 20 nov weer testen

11. Niet meer actief

ik was 16 dagen overtijd toen die test een keer positief was,welke heb je gebruikt als ik vragen mag?

12. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Testen zou mogelijk zijn, wel rekening mee houden dat het altijd nog te vroeg kan zijn. ik heb op de site gelezen dat er veel mensen zijn die vanaf een week voor hun NOD al positief getest hebben maar ik heb ook gelezen dat mensen pas positief teste een week na NOD.

anders moet je maar eens kijken bij topic: testen voor NOD

mijn eigen conclusie: Je weet nooit wanneer je er goed aan doet ! Je moet doen wat voor jou goed voelt.

Ikzelf zit nu 6 dagen voor NOD en ik ga morgen 'n testje wagen. is die negatief dan doe ik er zaterdag- en zondag-ochtend nog een. Zijn die dan nog negatief dan wacht ik 14 nov. af, mocht ik dan nog niet ongi zijn dan doe ik de 15e weer 'n test. (deze maand test ik zoveel omdat ik echt het gevoel heb dat het raak is).

Omdat jij pas in je 2e ronde zit weet je nog niet wat je cyclus doet, deze kan nog alle kanten op. Maar volgens mij is de kans dat je zwanger bent is net zo groot dan dat je niet zwanger bent?

Groetjes

NOD 14 nov. Test alvast morgen.
    Cyclus 28-25-27-25-26-26-??

13. Niet meer actief

succes vast bemy,hoop dat het raak is

14. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Ik ga vanmiddag gewoon een test wagen.
    Als die negatief is en ik word in het weekend niet ongesteld dan doe ik er Maandag nog 1. Vervelend he...die onzekerheid...

15. Niet meer actief

ja anoniem,ik hoorde dat etos en kruidvat in de smaak vallen,clearbleu en clearblue digitaal ook.predictor minder die zou laat positief testen(geloof ik ook best)

16. Niet meer actief

Net zoals jij MatCare, ik heb de midstream ervan gebruikt.

17. Niet meer actief

ja misschien heb je t zelfde als ik?ik raad je dan aan om in elk geval te wachten tot je een week of twee overtijd bent,en let wel dat je de mat cre test pas natien minuten af kan lezen als het resltaat vaag is zoals ik had

18. Niet meer actief

Ja ik weet het, ik laat het altijd nog een lange tijd liggen voor ik het weggooi.

Alleen het probleem is, ik weet niet wanneer ik 2 weken over tijd ben haha.
    Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen is dat al bijna, maar ik ga pas 20 november weer testen als ik niet ongesteld ben.

19. Niet meer actief

wow meid vind het wel grote klasse en beheersingsvermogen dat je zo lang kan wachten,...kunnen de meesten onder ons niet zeggen denk ik hahah

20. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Ik heb 2 testen van etos gehaald. Nu hoef ik nog niet te plassen. Maar zodra ik moet plassen waag ik een test.
    SPANNEND !

Deel Deze Pagina