Wat voelde je bij de eerste beweging van je beeb?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gaby83, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nu ik dit allemaal lees kan ik haast niet wachten. Het lijkt me zo mooi en bijzonder. (dat is de hele zwangerschap natuurlijk)

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Dat heb ik dus ook :D Maar volgens mij zal ik het juist voelen op een moment dat ik het niet verwacht haha

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik voel de baby nu ongeveer 3 weken. Inderdaad alsof het spiersamentrekkinkjes zijn. Ik vergelijk het maar met zo'n zenuwtrekje/spiertrekje onder je oog, maar dan dus in je buik. Pas gisteravond in bed voelde ik ineens iets tegen mn hand aan "porren", maar verder dan dat heb ik nog niets aan de buitenkant gevoeld. (Oh ja, mijn placenta ligt aan de voorzijde)

Ik hoop dus dat mn vriend het ook heel snel mag voelen.

4. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Tis niet te geloven! Maar ik heb ons ukkie vanmorgen gevoeld! Twas precies zoals jullie omschreven! Ik kan het beste omschrijven alsof iemand met een vinger aan de binnenkant prikt i.p.v de buitenkant! Wat een gaaf gevoel! Heb gelijk mn man en mn moeder gebeld! ben helemaal in de wolken!

Maar nu dus mijn volgende vraag! Hoevaak voelde jullie je beeb in het begin?

5. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Wat leuk zeg :D. Bij mij was het eigenlijk wel iedere dag, wat alleen opvallend was was dat ik meestal in het weekend niks voelde (haha net of die ook even 2 daagjes rust wilde).
    En vanaf week 18 voel ik het eigenlijk wel iedere dag (lichte schopjes).

Deel Deze Pagina