Ik denk er echt dag en nacht aan. Ik kan gewoon niet meer wachten en de dagen gaan nu ook veel te langzaam meer om. Ik moet nog minstens 10 weken dus what to do.. Ik heb wel afleiding maar kan mn gedachten er niet bijhouden. Gevolg is overmatig shoppen voor babykleertjes terwijl ik nu wel meer dan genoeg heb.
hoi hoi.. haha ik weet hoe je je voelt.. ik kan ook niet meer wachten tot ie komt... maar ja moet toch nog even geduld hebben,, zit ook de hele dag thuis,, maar probeer zo veel mogelijk bezig te zijn met dingen, zodat de tijd voorbij vliegt,
ik ben pas op de helft en herken het ook hoor, kan niet wachten tot ik mijn meisje veilig in mijn armen heb
Jullie zijn niet de enige. Ik heb eergisteren te horen gekregen van de Arboarts dat ik absoluut niet meer mag werken. Ik ben nu 26 en een halve week, moet dus nog even. Maar kan echt niet wachten om de kleine vast te houden. Maar we moeten nog even geduldig blijven. Ik vreet me dus klem op dit moment, want tsja wat moet je anders, en shoppen idd net zoals Saloua heel veeeeeeel shoppen, maar niet alleen voor de baby maar ook voor mezelf en voor mijn man. Wat is shoppen toch lekker
Ok ik ben dus niet de enige, ik dacht al waarom kan ik niet aan andere dingen denken. Volgens mijn man kan ik alleen nog maar praten over de baby en bijbehorende uitzet hahaha. Ik verlang echt zo naar dit kindje maar misschien is het wel gezond om ook andere dingen te ondernemen. Lang leven het shoppen!