Wat voelde je bij je innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jane1981, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap (helaas miskraam geworden met 5 wk) en bij deze zwangerschap rond de tijd van de innesteling één felle steek gevoelt van binnen. Ik heb zelf het idee dat dat bij beide keren de innesteling is geweest. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik had rond de vermoedelijke innestellingsdag een aantal felle steken in mijn onderbuik, vlak erna een paar druppen bloedverlies en een week later een positieve test.

3. Pisam

Pisam Niet meer actief

Hier beide keren felle steken op één plek in mijn onderbuik, hielden een paar uur aan. Beide keren tegen man gezegd: ik zit hier gewoon zwanger te worden. En inderdaad. :D

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Helemaal niks. Had wel bloedverlies waarvan ik dacht dat het mijn menstruatie werd... Niet dus :)

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Steekjes op 5 + 6 dpo echt in baarmoeder. Ongi krampen nooit gehad ook niet bij ongi. 9 dpo 3 verschillende positieve testen!

Bandenpijn vanaf week of 6, maar dat zit echt meer aan de zijkant.

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Temperatuurdip en ik voelde twee plopjes en wat steekjes in mijn baarmoeder. Vanaf de dag erna een opgeblazen buik. 3 dagen na de innesteling een positieve test.

7. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    helemaal niets, na een week of vijf kreeg ik de bekende beginners kwaaltjes

8. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Bij de eerste moest ik een kwartier krom liggen van de buikpijn!
    Daarna was ik zwanger!
    Bij de 2e niks gevoeld.

9. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Helemaal niks! Kwaaltjes kwamen pas vanaf 4,5 weken ongeveer. Dus na een positieve test :D

10. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte utrogestan (vaginale bollen) en op 8 dpo kwam er een bij het afvegen donkerbruin (dus met wat oud bloed) uit. Ik vermoed dat dat van de innestelingsbloeding was. Dit was de tweede IVF poging. Bij de eerste heb ik dat niet gehad en toen was ik ook niet zwanger.

11. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Niks bijzonders.. De eerste symptomen begonnen na ongeveer 5 weken pas (steken in mijn onderbuik en menstruatieachtige krampen).

12. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Felle steken, echt pijnlijke. Bij mn mini zwangerschap zowel als deze!

13. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Hoe zag dat eruit als ik vragen mag? Had je veel bloedverlies (stolsels) of was t minder en duurde het korter? Was het rond nod of veel eerder?

Heb namelijk zelf een cyclus van 29/30 dagen. Op dag 24 had ik 1 druppeltje bloed bij op wc papier gespot. Op dag 27 een hele licht roze veegje. Ik hoopte op een innesteling. Maar op dag 29 t/m 31 had k toch weer een bloeding, wel minder veel dan normaal. Dag 32 (4de dag vd bloeding) had ik amper bloedverlies, alleen heel licht bij t vegen. Mijn cyclus duurt normaal 6 dagen. Hoop op een pseudo menstruatie en dat k toch zwanger ben. Over paar dagen testen...

14. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Zaterdag erge rug pijn en ongi gevoel dacht nu word ik ongi maar had maandag overgegeven en dacht zou het en ja hoor mijn hcg is 82.9 komt overeen met 4 weken ik voelde innesteling duidelijk vorige zs niet

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Een enorme kramp! Toen bloed. Hield ook meteen op. Ik zat op dag 19 van de cyclus. Helaas mk.

16. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Helemaal niks!
    Kwaaltjes kwamen rond de 5 weken 😊

Deel Deze Pagina