8 weken, onzeker, wie ook weinig kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meissie1001, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    8 weken zwanger, derde zwangerschap. 0 baby's...
    Soms zere borsten. Soms niet. Soms opgeblazen buik. Soms niet. Meeste nachten 2x eruit om te plassen nu ineens 1x omdat ik wakker was en niet eens super volle blaas. Niet misselijk, wel wat moeier maar niet uitgeput waar ze het over hebben. Soms steekjes en krampjes, dan weer dagen niet...
    Als ik niet getest had (als voorzorg omdat ik ging drinken en had 0 symptomen) wist ik niet dat ik zwanger zou zijn....
    Ben als de dood voor 3e keer mis. Dit terwijl de hcg metingen de eerste 2 weken perfect verdubbelden en ik toen ook geen symptomen had, maar nu op vakantie raak ik soms echt gestresste. Voel me net zo als voor de zwangerschap..
    Wie ook? Bij wie zat deze angst ook zo diep maar bleek alles goed?
    Please overtuig me, mijn man doet zijn best, maar ja, hij voelt niks ;) ik gebruik trouwens utro omdat ik zwanger ben na iui.

2. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Dit is mijn eerste zwangerschap maar ik heb vaak ook heel veel schrik.
    De enige twee symptomen die ik heb zijn moeheid en puisten.
    Af en toe wat steekjes en dan heb ik ook onmiddelijk schrik.
    Ook heb ik al verschillende keren bloedverlies gehad en dacht ik, ja het is zover. Elke keer een echo en was alles perfect in orde.

Ik kan voor de moment ook niet genieten.
    Continu schrik.

Wnnr moet je gaan voor je echo?

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Mocht eigenlijk al met 6.3 in Gent omdat we daar onder behandeling zijn omdat we moeilijk zwanger werden en 2x miskraam kregen (wss door dun slijmvlies waar ik nu hormonen voor spoot en utrogestan voor gebruik) maar we durfden niet. We gingen 2 dagen later op vakantie en na 2 miskramen en elke echo in spanning zitten durfden we dit niet ivm dat bet hartje wellicht nog niet klopte. Na 2 miskramen is alles eng.
    Iedereen probeert me te overtuigen dat er genoeg vrouwen zijn zonder kwaaltjes maar Jezus wat had ik dit keer graag misselijk geweest, kloppende lo lo Ferrari borsten en krampen die iedereen heeft. Ik voel me net als ervoor. Had het kunnen weten, hoge dosis hormonen spuiten voelde ik me ook niet echt anders door en toen ik positief testte kwam dat als donderslag bij heldere hemel op een innestelbloeding na, geen enkele aanwijzing...
    Maar nu wens ik ineens wel allerlei symptomen om gek van te worden.
    Komen volgende week thuis (3 weken op vakantie) en heb alle pret echo bureaus al aangeschreven zodat we niet tot die maandag hoeven wachten...
    Ik wil vrijdag al!

4. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik ben 7, 1 week en ik heb nog geen kwaaltjes. Ik voel me fit :)
    1e echo was goed en het hartje klopt.
    Wel heb ik hyperventilatie's gehad 😔

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik was nog aan het ontzwangere. Ik voel me behalve dat ik moe ben niet erg zwanger. Afgelopen donderdag toch echt een kloppend hartje gezien.

Toen ik een miskraam kreeg had ik daarvoor wel veel last van zs verschijnselen. En mijn eerste zwangerschap was horror qua zwangerschapssymptomen. Het zegt vrij weinig.

Ik geniet ervan dat ik niet 3 keer per dag boven de toilet hang.

6. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Als je al enkele miskramen achter de rug hebt, snap ik echt wel dat je schrik hebt.

Ik heb al 2 keer een echo gehad omwille van bloedverlies, ook het hartje klopte hier telkens.

Ik zou soms ook willen dat ik tenminste iets voel. Hopelijk heb je binnenkort heel goed nieuws! Ik duim!

Doen ze al pretecho s zo vroeg?

Groetjes

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Lieve reacties. Ja jk lees hierboven over extreme krampen etc dat heb ik ook niet soms als ik ineens nies een steek of soms steekjes als ik zit en sommige dagen gevoelige borsten maar verder op moeheid na voel ik me gewoon zoals ik me altijd voel.
    Ja vanaf 6 weken doen ze pretechos daar. Ik moet met volle blaas komen.
    Hoop zo dat deze 3e keer echt laatste keer gaat zijn. Ik ben dan klaar met zwanger zijn en denk niet dat ik er ooit nog aan begin 😔 deze weken zijn slopend en heb ik al keer eerder gehad.
    Al lig ij nu aan een zwembad in Turkije en hebben we vakantie maar we maken ons toch zorgen.
    Gisteren verloor ik uren na de sex slijmpropjes, alles afgezocht natuurlijk en bang gemaakt dat het de slijmprop was.
    Nu ben ik weer rustig.
    Ik gebruik al weken utrogestan, manlief was ook al weken niet klaargekomen 😂 en wellicht dat daardoor achteraf slijm mee kwam...
    Zucht. Ik hoop zo dat t goed zit want voel me 'te goed' kan dat? Hahhaha
    Bedankt voor jullie reacties

8. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier ook nooit kwaaltjes gehad alleen beetje moe. En zie banner

9. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Dat van dat vrijen, ik snap dat je daarna schrik had!
    Ik heb ook moeite om betrekkingen te hebben. Schrik voor bloedverlies.

Heb je een pretecho vastgekregen?

Groetjes,

10. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Winky hier word ik blij van!!! Ja volgende week zaterdag (net terug van vakantie) ben dan 9.4 en echo smiddags.
    M'n intuïtie zegt; zit goed
    M'n angst zegt; denk t niet hoor
    Dus wie gaat winnen...
    Spannend maar jullie geven me veel hoop.
    Sex vind ik ook spannend. Hij was nogal wild zeg maar (wat wil je na 6 weken 😳, hij durfde eerder niet) en z'n handen mag ie voorlopig niet meer gebruiken van mij 😂
    En denk dat z'n zaad zo oud was dat t er met klonters en horten en stoten hit kwam en daardoor met utro als klonters eruit kwam na paar uur..
    Vandaag had ik m'n buikje weer (zo'n klein puntje) en krijg ik weer vertrouwen... Please na 2.5 jaar wil ik niets liever hahha

11. happy87

happy87 Lid

23 jul 2015
    61
    9
    8
    Ik ben vandaag 9 weken en 2 dagen zwanger, ik heb tot nu toe nergens last van. Soms wel heel erg moe, en steken in me baarmoeder maar verder niks. Gisteren een goeie echo gehad, en de gyn was tevreden over hoe het ging. Gelukkig is de spuug ellende mij gespaard gebleven.

Maak je geen zorgen, en als je het niet vertrouwd gewoon even bellen.

12. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik zou je gevoel volgen.

Met mijn bloedingen was mijn schrik ook altijd groter maar mijn gevoel zei altijd dat het vruchtje wel oke was.

Succes en laat weten hoe de pretecho was!

13. Bailey08

Bailey08 Lid

12 aug 2015
    44
    1
    0
    Hier ook weinig kwaaltjes. Ben nu 7weken en 2 dagen zwanger na een miskraam. Wel heel erg moe en fultloos en wat gespanne borsten maar daar blijft het ook bij. Waar ik me wel zorgen om maak is dat ik rechts soms wat steken of zeurende pijn heb. En als je dan googled komt er ook niks goeds uit. Morgen hebben we de echo. Hoop zo dat het goed zit.

14. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Spannend je echo!!!
    Maar ik ben er langzaamaan rustiger onder aan het worden, dat ik weinig voel. Wel sinds week 8 moeier dan ervoor en soms een gevoelige borst en m'n buik Savonds; mensen vragen zelfs of ik zwanger ben; voor lul met nog geen 9 weken hahh.
    Bedankt voor jullie bemoedigende woorden en succes met je echo morgen!

15. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Bailey08: wrs is dat je corpus luteum (geel lichaampje). Dat is hetgene je zwangerschap in stand houdt zolang de placenta zijn functie nog niet kan doen. Sommige mensen hebben daar steken.
    Je kan het morgen vragen op de echo of ze het eens willen nakijken :)

Deel Deze Pagina