Erg veel last van brandend maagzuur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo .zet t ff hier neer want hier word t meest gelezen op t moment .ben 31 weken zwanger.
    ik heb enorme last van maag zuur op t moment , word er ook misselijk van en als ik slaap komt t in mn mond terecht dat ik dus bijna moet overgeven .
    niks helpt .
    rennies niet antagel niet ,mel en vanilie vla ook niet .
    kan ook echt niet gaan liggen zelf als ik zit komt t steeds .
    wat zouden jullie doen ??
    ff bellen of is deze klacht niet voor de HAP

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik zou wel even bellen, dit is ook geen doen. Misschien kunnen ze je dan iets voorschrijven zodat je dat nog bij de nachtapotheek kunt halen.
    sterkte

3. zohra

zohra Niet meer actief

kwark, wine gums eten al geprobeert?
    w.s ligt beeb te hoog en dan is er weinig aan te doen.

4. happymama

had t ook bij zwanger neergezet de een zegt bellen de ander niet . ga t toch maar doen

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Amandelen (zonder velletje) eten schijnt ook te werken.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Recept Omeprazol 20mg vragen. Dat is het enige wat echt helpt, mag bij zwangerschap, ik kreeg het van mijn gynaecoloog. Trouwens, volgens mij kan je het tegenwoordig ook zonder recept bij de drogist kopen? Sterkte, ik weet hoe pijnlijk het is.

7. happymama

had idd gebeld . de dokter belde me 45 min later terug met t nieuwa dat ze niks anders mag geven .
    ben om 2 uur nog buiten een rondje gaan fietsen omdat ik me zooo ziek voelde ineens. terug in bed ging t wel weer met de misselijkheid maar nog steeds zuur . heb denk ik 3 uur geslapen en nu er weer uit voor me dochter ......
    heb nu maag pijn . en ik mest me eigen huisarts nog ff bellen zei ze gister dus dat ga ik zo doen

Deel Deze Pagina