hallo .zet t ff hier neer want hier word t meest gelezen op t moment .ben 31 weken zwanger. ik heb enorme last van maag zuur op t moment , word er ook misselijk van en als ik slaap komt t in mn mond terecht dat ik dus bijna moet overgeven . niks helpt . rennies niet antagel niet ,mel en vanilie vla ook niet . kan ook echt niet gaan liggen zelf als ik zit komt t steeds . wat zouden jullie doen ?? ff bellen of is deze klacht niet voor de HAP
ik zou wel even bellen, dit is ook geen doen. Misschien kunnen ze je dan iets voorschrijven zodat je dat nog bij de nachtapotheek kunt halen. sterkte
Recept Omeprazol 20mg vragen. Dat is het enige wat echt helpt, mag bij zwangerschap, ik kreeg het van mijn gynaecoloog. Trouwens, volgens mij kan je het tegenwoordig ook zonder recept bij de drogist kopen? Sterkte, ik weet hoe pijnlijk het is.
had idd gebeld . de dokter belde me 45 min later terug met t nieuwa dat ze niks anders mag geven . ben om 2 uur nog buiten een rondje gaan fietsen omdat ik me zooo ziek voelde ineens. terug in bed ging t wel weer met de misselijkheid maar nog steeds zuur . heb denk ik 3 uur geslapen en nu er weer uit voor me dochter ...... heb nu maag pijn . en ik mest me eigen huisarts nog ff bellen zei ze gister dus dat ga ik zo doen