Hij was rustiger. Ik merkte zelf niks. Had al wel 's nachts 1,5 week voorweeën. Achteraf gezien had ik toch wel nesteldrang . Mijn man en ik waren het huis aan het soppen op zondag en toen braken mijn vliezen.
Hier al ruim anderhalve week flinke voorweeen, roze verlies, slijmprop verloren, rugpijn, buikpijn, niet slapen, bloederig slijm en steken in mijn buik. Verder pijn met lopen en bewegen. Oftewel ik ben het meer dan zat, hopelijk willen ze vanmiddag weer eens kijken hoe het ervoor staat.
Het is vandaag/vannacht pas volle maan hè?! Hier bij de 1e ook vliezen gebroken en week ervoor slijmprop verloren.. Nu alleen af en toe wat krampen en ongesteldheidsgevoel onderin m'n buik.... Kom op!
Volle maan was 21 augustus om 03:45:06 om precies te zijn. Afgelopen nacht dus... Maar... wat niet is, kan nog komen!
Nou kennelijk heeft het effect gehad de pijntjes etc.. Net terug van gyn, ik heb 3 cm ontsluiting en ben gestript....
Yup nu maar hopen dat ik ook echt weeen ga krijgen. Met mijn geluk zal het wel niet.. Maar heb een slaaptablet mee gekregen dus kan iig lekker slapen vannacht
Bij alledrie geen enkel voorteken. Bij M die avond nog wezen eten in restaurant en naar feestje. Bij T niets bijzonders. Bij S met M en T en lief staan dansen in de huiskamer. Ik werd snachts wakker met wat buikkrampen en op toilet verloor ik slijmprop met bloed. Direct daarna begonnen de weeën. Dat waren de echte voortekens