Hoi allemaal,ik heb een vraag, Woensdag 21-3 heb ik een tp van cryo gehad type 1 was helaas niet verder gaan delen maar zag er mooi uit. Maar ben helemaal vergeten te vragen wanneer ik mag testen. 28-2 laatste menstruatie zondag 18 een eisprong (die vrijdag bloed geprikten zat er uit te komen zagen ze aan mijn bloed) Moest ik vandaag mijn menstruatie verwachten of woensdag? dank je!
Ik heb vanmiddag laat getest en was heellicht positief had hij dan niet veel donkerder moeten zijn? pff ging er van uit dat het toch niks werd omdat hij niet verder was gedeeld dus ook mijn eigen ziekenhuis niet gebeld en nu zijn ze natuurlijk dicht tot dinsdag,
Heb je een foto? In principe is een streep een streep hea? Kan je morgenochtend nog een keer testen? Met ochtend urine is hij dan wellicht donkerder?
Als er een streep staat ben je zwanger . Hopen op een mooie oploop! Hoe oud was het cryo? Ik heb het idee dat het bij ivf/icsi altijd wat later een knaltest is. Ik had pas bij 2 weken na terugplaatsing van 5 dagen embryo een knaller..
Zo stom dat ik het vergeten was te vragen. Heel lang gesprek gehad over mijn miskramen en 2 keer een bbz en hij gaf ook advies om naar hun ziekenhuis te komen als weer een miskraam kreeg omdat ze dat echt onderzoeken anders dan een kleiner ziekenhuis.
Ik weet zeker dat het type 1 was dus de beste score volgens het ziekenhuis ook zeker dat het 8 cellig was en niet verder was gaan delen Ik dacht 4 dagen maar ook dat ben ik vergeten omdat het een heel ander gesprek was dan gepland dus over mijn verleden meer. hij vroeg nog verder nog vragen maar had zo veel info gehad dat mijn hoofd overliep.