Hihi dat veertje lees ik wel meer hier op zp Herkent 1 van de dames ook het symptoom: Super zachte borsten/ tepels??
Ik rare dromen hardstikke moe zijn maar slecht slapen en vroeg wakker. Oh ja mijn urine werd veel donkerder dan normaal en rook sterker.
Droge ogen had ik ook, heb in die week 3 lenzen weg kunnen gooien! Enge dromen had ik, slecht slapen. En veel afscheiding inderdaad. Buikpijn gehad tot na nod, had verwacht dat mijn menstruatie kwam, maar die bleef uit.
Ik had helemaal nergens last van. De rondes dat ik elke keer wat mankeerde was het loos alarm. De ronde toen ik helemaal nergens last van had, was het raak!
Nou wie weet he meid.. Ik had toen wel een onregelmatige cyclus, ik dacht laat maar eens gaan testen want ik had toen al een tijd m'n NOD niet gehad. Ik bleek toen al 6,5 week zwanger! Mijn duimen draaien voor je
Wauw en dan al gewoon 6 weken Weet niet waarom maar ik heb nu echt zo'n geboel van....het is niet raak.
Ik had niet gedacht dat t kon, maar had een kleine bloeding tussendoor, waardoor ik dacht dat het een innesteling moest zijn. Later bleek dat ook echt zo te zijn. Alleen bij die de ronde gehad, waarin zwanger raakte. Was ook enige ronde waarin ik vanaf ongeveer een paar dagen na de innesteling me ook al misselijk voelde. En dat is tot week 16 niet meer opgehouden. Maar t was t allemaal waard!
Ik had vanaf een paar dagen na mijn eisprong ineens hele gevoelige/pijnlijke borsten. Mijn darmen waren ook van slag, heel borrelig en vreemd. 4 dagen voor mijn nod had ik flinke buikkramp, daardoor dacht ik eigenlijk dat het mis was. Maar dat bleek dus niet zo te zijn, testte op mijn nod hartstikke positief!
nope hahahahaha Maar nu heb ik dat nooit zo gehad bij de meiden ook niet....dus voor mij niet zo vreemd. Maar ik heb nog een week te gaan! Maqar wat me wel opvalt dat ik iedere morgen veel honger heb en sàvonds....klinkt gek hahaha maar voro mij niet normaal
Dat heb ik bij deze zwangerschap ook minder trek in avondeten en juist later op de avond honger. en ik at nu makkelijker smorgens een boterham weg Vorige zw schap juist helemaal niet met moeite sochtends eten en savonds iets beroerd en geen zin in eten. Ben benieuwd ach een weekje duurt niet lang
Ik had alleen het gevoel dat ik ieder moment mijn menstruatie kon krijgen, maar als het niet raak is heb je dat ook rond die tijd. Mijn borsten waren iets gevoelig maar ook dit had ik soms na mijn eisprong en rond mijn menstruatie dus was niet specifiek zwangerschap de echt pijnlijke borsten kwamen veel later week 7 ofzo. Verder kwamen bij mij eigenlijk de echte kwalen echt pas bij 7 tot 8 weken.
Nou, het is even geleden maar ik had het volgende: - pijnlijke borsten - verkleurde tepels - innestelingsbloedinkje op 9 DPO - veel witverlies - heel erg moe, moe, moe! - voorgevoel dat het raak was... - steekjes in buik Ik tempte ook en mijn temp bleef hoog dus dat was ook een goed teken
Ik was er eigenlijk, eindelijk, minder mee bezig, maar kreeg een week na de eisprong ineens erge last van mn onderrug. en toen ineens dacht ik: joh, het is raak. Paar dagen last van gehad. Kort voor NOD begon ik last te krijgen van mn borsten. De testen werden toen nog te laat positief (>10min), maar ik wist het eigenlijk al zeker. Voor mn man een paar dagen later nog een dik posi test gedaan: zie je wel, ik ben niet gek!
Ik voelde helemaal niks bijzonders. Echt, voor mij was de enige reden om te denken dat ik misschien zwanger was, het gegeven dat ik niet ongesteld werd op de dag dat ik dat normaal gesproken wel werd. Maar ik was ook niet super alert of zo op kleine veranderingen.
Ik had eigenlijk helemaal geen dingen waarvan ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Was wel moe maar het was eind december,kerstdagen voor de deur,mijn oma net overleden op kerstavond,uitgerekende datum van mijn zoontje* kwam er aan. Dus ik was daar heel veel mee bezig. Ik was wel over tijd maar gaf het geen aandacht tot ik in de drogist stond en ik opeens dacht; Laat ik maar meteen een test meenemen voor het geval dat. Thuis test gedaan en ja hoor,hartstikke zwanger! Daarna nog 2x een test want ik was er van overtuigd dat ik testen had die kapot waren haha. Maar tja,inmiddels 26 weken dus de test was niet kapot hihi