wat voelde jullie bij de innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. javinaa

javinaa Lid

5 jul 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey!
    ik voel mijn eisprong ook elke maand.. (lichte krampjes links of rechts) en meteen vanaf die dag heb ik ook altijd pijnlijke borsten, misselijk, moe, hoofdpijn enz... dus ik hoop altijd op zwangerschapskwaaltjes maar het blijkt steeds niet zo te zijn.. na 7 maanden proberen begint de moed ook langzaam te zakken. maar nu in ronde 8 heb ik wederom de eisprong gevoeld met positieve ovu test.. en sinds vandaag heb ik iets wat ik nog niet eerder heb gehad sinds ik mijn lichaam van dag tot dag goed in de gaten hou: krampen in de onderrug en beetje in de buik/zij.. net alsof ik ongi moet worden maar dat is pas over 10 dagen (heb een regelmatige cyclus ook) ik hooooop echt dat dit dan eindelijk een innesteling is.. begint namelijk knap te vervelen elke maand die teleurstelling!
    iemand die dit herkent? groetjes!

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

de vorige keer voelde ik wel steken maar had toen verders geen kwaaltjes maar wel positieve testen in mijn handen na 2 weken.

en nu heb ik helemaal niks gevoeld.
    heb op vrijdag/zaterdag nacht mijn ei gehad en maandag begonnen mijn borsten pijn te doen en misselijk.
    nu nog even afwachten.

ik las ook dat innesteling tussen de 2 en 7 dagen kan duren voordat het gebeurd na je eisprong dus ja je weet het eigenlijk nooit precies denk ik.

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    2 flinke steken rechts bij mn lies .. 3 dagen daarna kwam en de kwaaltjes ...

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi ben benieuwd of het deze rond raak is voor jullie :D en kwaaltjes hoef je niet te hebben hoor.. ik voelde ook iedere keer wat en nu ik zwanger ben voel ik NIETS :p dus je hoeft je niet perse te focussen op kwaaltjes.. en had gelezen dat je 2x gependeld ben "zwanger" en die kwaaltjes verder wijzen er wel wat op vind ik hoor!!! wil alleen zeggen dat je niet perse wat hoef te voelen en dat ik hoop dat de kwaaltjes die je hebt zwangerschapskwaaltjes zijn en je over paar dagen een mooie test in handen heb :D
    spannenddddddd ;)

5. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Ik ook, ik voelde voorheen ook kwaaltjes en nu ik zwanger ben voel ik ook niets !
    Alleen zere boobs en een beetje moe,maar dat kan ook aan het weer liggen!

Deze keer heb ik trouwens wél mijn ei gevoeld en totaal niet mee bezig geweest afgelopen maand i.v.m vakantie e.d en nu is het raak ! :)

Ik hoop dat de volgende ronde ook raak is voor je Mandii!

Liefs, Corine

Deel Deze Pagina