Wat voelde jullie bij innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priincess, 18 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik had hele erge lage rugpijn wat uitstraalde naar mijn bovenbenen en dan met name mijn linkerbeen. Achteraf gezien denk ik dat dat de innesteling was.

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Drukkend / stekend gevoel.
    Ik voel vrijwel altijd de innesteling :) Meestal op 4 dpo bij mij. Op het moment dat ik het voel, zeg ik al voor 90% zeker te weten zwanger te zijn. Volgende dag lichte kwaaltjes en dan weet ik het 99% zeker maar wil eerst een positieve test zien. Tot nu toe altijd gelijk gehad Haha.

3. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Menstruatieachtige krampen, die één dag vrij heftig waren. Ik was me al aan het voorbereiden op een menstruatie, heb altijd pms. Maar die kwam dus niet op gang.

4. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Ik denk dat ik afgelopen vrijdag de innesteling heb gevoeld. Had toen heel erge lage rugpijn en menstruatieachtige buikpijn. Gister ook nog gevoeld en vandaag eigenlijk nergens last meer van. Donderdag pas nod dus moet nog even geduld hebben...

5. Waterman85

Waterman85 Nieuw lid

25 feb 2016
    4
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    Volgens de berekening is het vandaag ook mijn
    innestelingsdag.. voel ook sinds vanochtend een soort
    ongesteldheidspijn. Pijn in mn onder rug
    wat door trekt naar mn linkerbeen. Dit gevoel heb ik nog steeds trouwens.
    Als ik dit voel dan weet ik dat ik ongesteld ga worden.
    Maar ik hoor pas ergens eind volgend week ongesteld
    te worden. Ben super benieuwd .. Kan niet wachten om te kunnen testen!!! :)

6. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames ben ongesteld geworden heb buikkramp en Bruine afscheiding is meer geworden met slijm (sorry) , ik had precies 2 weken terug mijn eisprong gevoeld en ook goed geklust met mn man vind wel beetje raar Dt het niet raak is omdat ze Zegge voor en na eisprong grote kans om zwanger te worden.. Balen :( volgende ronde beter hoop ik :) Dankjewel voor jullie reacties trouwens xxxxx

7. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Jammer Priincess dat je toch ongesteld bent geworden. Hopelijk volgende ronde met succes! Het blijft toch altijd een beetje geluk hebben. Je kunt alles ,"volgens het boekje" doen en nog weet je nooit zeker of het lukt. Het komt vast wel goed! :)

8. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ja daar heb je wel gelijk in.
    Ik ga ook niet meer veel bezig houden met zwanger worden als Ik zwanger ben dan zien jullie mij van zelf wel hier op site.. Xxxx

9. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Je hebt sowieso per ronde waarin je op de juiste momenten hebt geklust maar iets van een 20% kans per keer dat het lukt...
    ook al was de timing helemaal correct en perfect :/

Hier trouwens nog geen enkele keer een innesteling gevoeld, ik wist wel 3-4 dagen voor NOD wanneer ik zwanger was dankzij temperaturen..

10. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoeveel Graden had je toen dan,?

11. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016