Nou ben ik weer dames.. Nog steeds bezig met ronde 3 die inmiddels al 52 dagen duurt (geteld vanaf de dag dat ik ongi was) Heb deze maand niet getest of getemperatuurt gewoon weg omdat ik er teveel Naar mijn idee mee bezig was.. Dus heb geen idee van eisprong over tijd of wat dan ook Sinds gisteravond lichte steken in mijn onderbuik rechts.. Toen dacht ik oh dan zullen ze nu eindelijk door komen.. Ik naar de wc zat er bloed in mijn ondergoed sorry voor details.. Het leek oud bloed en niet noemenswaardig van wat ik gewend ben.. na het plassen veel slijm maar geen bloed meer aanwezig.. Is dit innestelings bloed? Ik weet wel dat het vaker niet dan wel voor komt.. Wanneer zou ik kunnen testen? Mits ze niet door komen uiteraard
Het zou ook een ovulatiebloeding kunnen zijn (dat komt vaker voor dan een innestelingsbloeding) en de steken kunnen dan de laatste groeispurt van je eitje geweest zijn. Maar het blijft gissen natuurlijk...
Ben sinds september gestopt met de pil.. 1e cyclus 32 2e cyclus 41 En nu deze.. Voor ik aan de pil ging was het ook altijd drama soms een jaar niks en dan een half jaar achtereen.. toen was ik 13 . Vandaar ik aan de pil ging 10 jaar gebruikt en nu weer proberen omdat we een kinderwens hebben..
Het kan helaas ook een hormonale tussenbloeding zijn, dat heeft niks met een zwangerschap te maken. Aangezien je cycli zo lang zijn en je aangeeft dat je vroeger ook problemen met je cyclus had, kan het zijn dat je hormonen niet in balans zijn. Dat kan resulteren in zo nu en dan bruinverlies en een menstruatie die niet op gang komt. Je bent ook nog niet zo lang gestopt met de pil, dus wellicht is je lichaam zich nog aan het herstellen.
Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Hier nooit innestelbloedingen gehad. Verder zou het een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn. Die komen wel vaker voor. Dus steken die je voelde, kunnen duiden op de laatste groeispurt van je follikels. Ovulatiebloeding treedt op rondom je eisprong. Dan zou je NOD dus over een kleine 2 weken zijn. Of als je mogelijk PCOS hebt, zou het ook als een lichte menstruatie gezien kunnen worden. Bij PCOS heb je slechte of geen eisprongen waardoor je tijdens je menstruaties alleen wat baarmoederslijmvlies verliest. En dat kan resulteren in alleen wat bruinverlies. Als je zulke lange cyclussen blijft houden, zou ik er doorverwijzing vragedn naar een gynaecoloog trouwens, zeker als je een grote kinderwens hebt. @Jfjs je kunt nu prima een test doen als je denkt dat het wel innestelbloed was. Vanaf innestelling maak je HCG aan. Op een zwangerschapstest zou je nu inmiddels dan een duidelijk streepje moeten zien.
ik had dag voor mijn test (8 dpo, dag erna, s avonds posi getest) een controle bij de gyn. daar deed zs mij zeer met een inwendige echo. en kwam bruinvloei mee.. niet veel (paar druppels), dus dacht ik test dag erna want ik wordt nu na mijn mk weer ongi.. en zie banner was totaal verrast.. zeker omdat het tussen de gemeenschap en eisprong 2-3dagen zat..
Hallo Tot nu toe geen menstruatie en test was negatief.. Vandaag dag 56 .. Is het wijsheid nog afwachten op de menstruatie of toch langzamerhand ermee heen gaan?
Het is wel een hele lange cyclus. Omdat je zwangerschapstesten negatief zijn kan je er helaas wel van uitgaan dat je niet zwanger bent. Ik denk dat je lange cyclus komt door het stoppen met de pil, het ontpillen zeg maar. Misschien kan je met je huisarts overleggen. Omdat je cyclus voor de pil ook al lang was. Misschien kan hij een doorverwijzing geven naar de gyn. -x- Mooiezomer
Ja het duurt inderdaad erg lang.. Ik geef het nog even tijd tot volgende week vrijdag dan ga ik de huisarts bellen mits ik in tussen niet ongi word..