wat voelde jullie toen je dacht nu is ie ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jmm, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik merkte het aan m'n bekken met name als ik wilde gaan zitten. Ook had ik een zwaar gevoel in mn kruis. En als ik in de spiegel keek zag ik dat m'n buik duidelijk hing.
    Soms merk je het doordat je minder benauwd bent en geen last meer hebt van brandend maagzuur(als je daar uberhaupt last van had)

2. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    dat vroeg ik me eigenlijk ook af? :oops:

3. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    vaker naar de wc was t enige

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had steken in mijn vagina heel irritant. Gewoon als ik liep of tussendoor auw auw!

5. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi lieve mensen,

En ik heb nog niet echt het gevoel dat die kleine gedaald is?
    weet het echt niet?

Merk meer dat ie flink beweegt, kan je kindje nog dalen in week 37, wie heeft dat meegemaakt in de laatste weken dat de kleine nog ging dalen?

gr jacque :)

6. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik heb al sinds 1.5 week ofsow steeds een zeurend gevoel helemaal onderin me buik.. Ook lijkt het een beetje op ongikrampen die aanhouden.. Vaak denk ik dat het me darmen zijn & dat er een grote boodschap aan zit te komen, maar das dan ook niet het geval..
    Vanaf vlak onder me navel tot bij me vagina.. Het lijkt egt alsof me buik onderin bond en blauw is.. zo een gevoel..
    Ook ren ik constant naar de wc, als ik ga zitten, of ga staan, of de baby draait zich ff, dan voel ik dat helemaal onderin en op me blaas en moet ik weer plassen!
    Voel ook wat meer ruimte boven in me buik, het is daar altijd zacht en kan het zo indrukken.. De baby ligt vaak of rechts of links van mijn buik met zijn ruggetje & et getrappel voel ik wel vaak boven in of tegen mijn ribben..
    Gister avond in bed had ik wel 3 keer achter elkaar een flinke steek onderin me buik die een paar secondes aanhielden..

Zou dit met de indaling te maken kunnen hebben ? Lijkt me nog best vroeg eigenlijk, al weet ik wel dat het vanaf nu al wel zou kunnen, maar als ik andere verhalen lees, zie ik dat de meesten het pas later hebben..

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    " Eindelijk, lucht!" ;)

8. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi lieve mensen,

Bij wie daalde de gup nog in de laatste weken van je eerste kindje?

gr jacque

9. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    bij mij is de kleine pas ergens tussen week 37 en 38 ingedaald. Dus ook pas net.

Ik merkte dat mijn maagzuur weg was. Verder niets speciaals.

10. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Eerst behoorlijk wat steken en nu ietsje minder last van maagzuur, nog vaker plassen en heb het idee dat ik beurs getrapt ben tussen mn benen....voelt aan als 1 grote blauwe plek :confused:
    Oja en ik waggel nog meer dan ik al deed :)

11. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik voelde ook steken bij mijn vagina en het gevoel dat iemand in mijn kruis had getrapt.

Deel Deze Pagina