Ik voel helemaal niks!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mint, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mint

mint Lid

Jan 27, 2007
    5
    0
    0
    Geen opgezwollen borsten, geen misselijkheid, geen krampen, geen moeheid, niets nada noppes. In tegenstelling, ik voel me gewoon kerngezond!

Volgens de testen (heb er zes gedaan...) ben ik overduidelijk zwanger. Ik heb ook geen bloed verloren, dus dat zit wel goed.

Bij mn eerste kindje begon mijn lichaam al 2 dagen na de innesteling te veranderen. Ik was er zo zeker van dat ik zwanger was en voelde het gedurende de hele zwangerschap. Maar nu... net of er helemaal niets gebeurt.

Herkent iemand dit? En kan het dan alsnog gewoon helemaal goed zijn? Want ik vertrouw het helemaal niet. :(

Groetjes, Mint

2. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

Jan 24, 2008
    280
    0
    16
    wacht maar dat komt vast nog wel.
    ik had ook nergens last van en nu bij 6 wk begin ik echt misselijk te worden.maar ja de een is niet de ander misschien heb jij geluk en heb je nergens last van.groetjes

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    hoeft niet hoor mint ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook echt niks nada symptonen en toch een kerngezonde dochter...
    ik heb alleen veel later in mijn zwangerschap dacht ongeveer rond 25 weken 1x gespuugd maar dat kwam omdat ik op de nuchtere maag yogi ging drinken en daarna trok ik de broodzak open en ja hoor alles kwam er uit...
    voor de rest echt niks zolang je geen bloed verliest lkker blijven genieten!

liefs michelle

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Hier ook nog een die gewoon symptoonloos door de zwanerschap gaat
    Heb eigenlijk nergens last van gehad.
    Niets van aantrekken dus... misschien komen de kwalen nog wel bij je, misschien blijven ze helemaal weg!

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Bijna 13 weken en heb alleen vanaf week 6 wat last van mijn (.) (.) gehad meer niet.

6. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ik voelde in het begin ook helemaal niets! pas na een paar weken en toen was het overduidelijk aanwezig hoor! ;)

En ik teste al 3 dagen voor NOD positief dus die HcG concentratie was toch aanzienlijk! Ik wijt het maar aan het feit dat de een er gevoeliger voor is dan de ander? :)

7. mint

mint Lid

Jan 27, 2007
    5
    0
    0
    Dank voor jullie antwoorden. Ze stellen me toch wel gerust en ik hoop dan toch stiekum dat ik of binnenkort al iets voel. Ik mag in ieder geval al maandag naar de echo, want misschien is het ook nog eens zo dat ik 4 weken langer zwanger ben... omdat ik in december wél opgezwollen borsten had, maar toen weer ongesteld (of innestelingsbloeding) ben geworden. Dat is ook raar he, doordat je niets voelt is alles onzeker.

Ik hou jullie op de hoogte, maar ben blij dat er echt vrouwen zijn die HELEMAAL NIETS voelen en toch gezonde kindjes maken!

Liefs Mint

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dat ik echt niets voelde, blijkt wel uit het feit dat ik pas met 10 weken getest heb. 8) Niet misselijk, geen kwaaltjes, alleen wat gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker.

9. melanie88

melanie88 Lid

Feb 4, 2009
    57
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde.. Merkte helemaal niks. Niet misselijk of wat dan ook. Maar de tests die ik gedaan had waren alle 3 :p positief.. Ik moest wel nog een week of 2 wachten op de eerste echo, maar ik ging twijfelen of ik wel echt zwanger was omdat ik niks voelde. Dat werd na de eerste echo wel anders! Toen kreeg ik onwijs veel last van bandenpijn.

10. kid2009

kid2009 Actief lid

Oct 6, 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik had op gevoelige borsten na ook helemaal nergens last van maar vanaf begin deze week ben ik moe wil overdag slapen en ben errug misselijk van alles. Dus het kan zo maar komen...

11. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    Ha Mint, gefeliciteerd! Er is nog een topic over dit onderwerp, kwam ik gisteren tegen. Staat ook redelijk bovenaan... misschien kan je dat nog even lezen om je nog wat meer gerust te stellen :)
    Geniet er wel van nu je nog geen klachten hebt....

12. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
  13. querida

querida Lid

Feb 6, 2008
    64
    0
    0
    nou ik had in de begin ook nergens last van , begin week 6..begon ik misselijk te worden

juich niet te vroeg :)
    wat niet is kan nog komen , of wie weet misschien ook niet

14. yOurTheOnlyOne

Jan 4, 2009
    38
    0
    0
    heb ook helemaal niks niet eens gevoelige borsten heel afentoe wat steekjes maar kan lekker genieten hoor
    x

15. sjam

sjam Lid

Feb 9, 2009
    25
    0
    0
    ik heb ook bijna nergens last van... als enige zijn mijn (.)(.) erg gevoelig als je eraan komt... begin nu soms steekjes/bandenpijn te krijgen... maar ben zo blij dat ik (nog) niet misselijk ben!

16. Mein

Mein Lid

Feb 13, 2009
    5
    0
    0
    Ik voel mij ook kerngezond! Heb ondertussen 4 testen gedaan, laatste digitaal. Dus nu moet ik toch echt wel geloven dat ik zwanger ben! Van kwaaltjes dus geen sprake. Ik mag 25 februari voor echo en intake. Hoop zo dat het goed is! Het wachten duurt zo lang dat ik mij van alles in mijn hoofd ga halen. Straks groeit er niets....

17. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

Oct 28, 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik voel ook bijna niets, het enigste is misschien dat mijn borsten ietsie pietsie groter zijn en gevoelige tepels.

Meer NOG niet :p . Ik heb maar 2 testen gedaan die waren allebei positief. dus ga ik er ook niet meer doen

-xxx-

18. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Even een andere vraag aan jullie dan..als je nu dus helemaal niets voelt terwijl je wel zwanger bent..
    heb je wel altijd je eisprong aan voelen komen (en evt. alle bijbehorende krampjes etc)?

19. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

Oct 28, 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook mijn eisprong niet gevoeld.

20. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik had ook geen symptomen, wel merkte ik al snel dat "het" niet goed zat.. Klopt ook want het vruchtej is gestopt met groeien met 5 wkn ondertussen was ik 7 weken.. Maak je niet ongerust als je geen symptomen hebt, je voelt je nml echt niet zwanger als het niet goed gaat :)
    Geniet van je zwangerschap meid! :)

Share This Page