hoi damse ik moet moet zeggen ik voelde eigeniljk niet echt iets... had ook echt niet het idee deze ronde zwanger te zijn! wel d8 ik 2 dagen dat ik buikgriep ging krijgen omdat ik zo'n rommelende buik had.. maar dat was dus w.s iets heel anders hahaha verder heb ik nu ook nog niet zo veel klachtejes hoor, beetje gevoelige boobs en wat gerommel in mn buik en soms beetje spierpijnachtig gevoel.... maar verder niet echt... hahaha dus je hoeft helemaal niet persee wat te voelen groetjess
Nou die buikpijn hoort er ook bij hoor! Zeker als je zwanger bent komt dat vaak terug.. In het begin voelt het een beetje alsof je heel erge buikspieroefeningen hebt gedaan.
ja vanmorgen was t weg nu begint t weer hahaha net gegeten nu een beetje misselijk of jah miselijk ? ik voel me raar ben vandaag ook al 10 keer naar de plee geweest om te plassen
zie dat je t omschrijft als een soort spierpijn ! nee dat heb ik niet echt lichte ongi steekjes en prikjes boven het schaambeen
Meid, ik zou gewoon wachten tot je NOD en een dag later testen. Dan weet je het definitieve antwoord. Je kunt je wel helemaal gek gaan maken en vragen stellen aan iedereen en alles, maar daar schiet je niks mee op. Waarschijnlijk wil je zo graag zwanger worden dat je gewoon wat wilt voelen. En als je zondag je ei pas hebt gehad. Alles lijkt op een gegeven moment een zwangerschapssymptoom. Zoals het verspreken, tja moet je dat echt onder zwangerschapssymptonen rekenen. Ik zit nu ook op het wachtbankje (dag 28 van m'n cyclus). Ben al een paar dagen om half 7 voor de wekker wakker en dat ben ik normaal nooit. Dat geldt tevens voor het plassen midden in de nacht. Excuus, maar als ik dat onder een symptoon moet rekenen, dan kan ik mezelf wel helemaal gek maken en tja als de test over een paar dagen toch positief uitvalt, dan is het gewoon puur toeval. Sorry hoor wil niet lullig doen, maar wacht gewoon lekker af. De teleurstelling is des te groter als het niet zo is en je kunt je zelf absoluut niet meten aan een ander. Iedereen is echt anders. Succes en laat wat horen als je de test hebt gedaan.
snap je helemaal hoor . moet me ook niet gek maken ben in dec gestopt met de pil en de dingen die ik nu voel die ik eerst nooit had wil ik wel weten wat t is snap je
Meid, ik zou gewoon wachten tot je NOD en een dag later testen. Dan weet je het definitieve antwoord. Je kunt je wel helemaal gek gaan maken en vragen stellen aan iedereen en alles, maar daar schiet je niks mee op. Waarschijnlijk wil je zo graag zwanger worden dat je gewoon wat wilt voelen. En als je zondag je ei pas hebt gehad. Alles lijkt op een gegeven moment een zwangerschapssymptoom. Zoals het verspreken, tja moet je dat echt onder zwangerschapssymptonen rekenen. Ik zit nu ook op het wachtbankje (dag 28 van m'n cyclus). Ben al een paar dagen om half 7 voor de wekker wakker en dat ben ik normaal nooit. Dat geldt tevens voor het plassen midden in de nacht. Excuus, maar als ik dat onder een symptoon moet rekenen, dan kan ik mezelf wel helemaal gek maken Rolling Eyes en tja als de test over een paar dagen toch positief uitvalt, dan is het gewoon puur toeval. Sorry hoor wil niet lullig doen, maar wacht gewoon lekker af. De teleurstelling is des te groter als het niet zo is en je kunt je zelf absoluut niet meten aan een ander. Iedereen is echt anders. Succes en laat wat horen als je de test hebt gedaan. snap je helemaal hoor . moet me ook niet gek maken ben in dec gestopt met de pil en de dingen die ik nu voel die ik eerst nooit had wil ik wel weten wat t is snap je Hallo Dames, Vorige maand hoopte ik zwanger te zijn, ik had ook alle boven genoemde symptomen. Maar uiteindelijk bleek het toch niet zo te zijn. Deze maand is het precies het zelfde feest. Steken in de onderbuik, pijnlijke borsten enz. Ik vind het zó frapant dat mijn lichaam mij zo voor de gek kan houden. Ik ben er al boos, verdrietig en gefrustreerd om geweest. Nee, ik moet toegeven ik ben nog steeds wel gefrustreerd. Mijn vertrouwen in wat ik voel, in/aan mijn lichaam, is weg. Zeker omdat ik nu wéér het zelfde voel als vorige maand. Precies de symptomen die bij "zwanger zijn" horen. Kortom het kan inderdaad anders uitpakken dan je hoopt. En natuurlijk hoop ik het beste voor je. Ik ben benieuwd hou me op de hoogte. Succes er mee! Groetjes, Muurtje
hey ben net thuis van me werk en t valt me ineens op dat ik nu helemaal niks meer voel hoop dat dat goed gaat! nu 5 dagen na mijn ei en ook nog geen innestelings bloeding ! heb nu weekend en ga lekker 4 dagen weg . fijn weekend iedereen x
Pfff een innestelings bloeding of je niet persee te hebben, als ik alles zo lees van je lisa1983 ben je er te veel mee bezig, er op gefocest, is niet goed! Laat je gedachten gaan en wacht lekker af tot je NOD . zit tenslotte niks anders op!
Ook witte afscheiding is heel normaal ... je heb een periode na je ongie dat het minder is dan normaal,en voor je ogie wat hevtiger word, ik heb altijd erg veel last van witte vloed gehad,kan een inleg kruisje in doen iedere dag ... Laat het maar weten als je een test heb gedaan over 10 dagen, k loop 2 dagen voor jou ... dus iets eerder,maar ik wacht wel,als ik niet ongie word, dan pas ga ik testen eerder niet ! haha greetz