Hoi lieve dames Ik heb een klein vraagje ik wilde heel graag een tweede zodra mijn dochter 2 jaar is. Dat is dus in maart 2016 Wilde in febr stoppen met de pil..alleen heb ik niet goed nagedacht over vakantie. Wij gaan begin juli voor 3 weken weg als het meteen raak zou zijn dan ben ik 5 maanden zwanger is dat te doen? Bij mijn vorige zwangerschap had ik hele zwangerschap nergens last van. En was ook gelijk eerste ronde zwanger. Ik vermoed bij deze ook.
Is niet te zeggen. De ene gaat er fluitend doorheen de ander niet. Dat je 1e zwangerschap heel goed is gegaan betekend niet dat een 2e dat ook gaat zijn. Zelfde geldt trouwens voor de snelheid waarmee je zwanger raakt Als je bij de 1e in de 1e ronde zwanger bent geraakt betekend het niet dat je dat bij een 2e ook zal zijn. Met 5 maanden zou het nog makkelijk moeten kunnen tenzij je lichaam dus anders aangeeft. Niet te voorspellen. Ik zou er voor gaan als jullie het graag willen en de vakantie afwachten. Als je je vakantie niet op het spel wilt zetten dan zou ik het stoppen met de pil uitstellen en na de vakantie er voor gaan.
Bij de eerste was ik in ronde 1 zwanger, nu zijn we ruim een jaar bezig ... je weet dus nooit. Hopelijk voor jou wel gewoon in 1 ronde raak Met 5 maanden is een vakantie naar mijn mening goed te doen, maar ook dat verschilt per zwangerschap. Ik zou er sowieso voor gaan, stel dat het wel langer duurt dan krijg je er misschien spijt van dat je gewacht hebt. Succes.
Jaa ik.zit er inderdaad een beetje mee van stel dat het toch langer duurt..want eerste 3maande was ik wel extreem moe. Maar myn kinderwens is wel.groter dan vakantie enige minpuntje vakantie is al geboekt. Mijn man zegt dat we er gewoon.voor moeten gaan en dat t heus wel goed komt. Maar ik weet niet..
Zolang je twijfelt niet doen. Neem aan dat jullie annuleringsverzekering hebben? Lees even goed de voorwaarden. Als je vanwege zwangerschapsgerelateerde klachten je vakantie kosteloos kan annuleren zou ik er zeker voor gaan en niet afwachten.